Benimle ciddi düşündüğünü söylüyor ama çağırmıyor akrabalarindan çekiniyormuş ne alakaysa
Annesi ve babasıyla tanıştım zaten
Annesi ve babasıyla tanıştım zaten
ya ailesiyle tanıştırması pek bisey sayılmaz ailesiyle tanıstırıp hersey zamanı gelince deyip ayrılan cok erkek var acıkcası, abisinin nisanına cagırmaması söyle bir durum bence tek aileyle tanıstırmak bisey değil ama orada akrabalar da isin icine girecek is daha ciddiye girecek buna daha hazır değil ki normal de bence , 1. sizin iliskiniz daha 13 ay olmus henüz, 2. yasınız daha cok genc ve okuyorsunuz , yüzük beklentini dile getirirsen o da hazır olmadıgını dile getirebilir bence biraz zaman ver derim ben.
Cevap
4Cevap
Babasının da prensesimiymiş
Seninle ciddi mi değil mi birdaha düşün insan dilinin ucuyla çağırır hiç olmadı
13 ay ya inanmıyorum 6 aydan sonra İSKİ gidiyorsa takılır yüzük kendinize acımıyorsunuz
Ben de istiyorum yüzük takılmasını ama okuyoruz
Hepsi ciddidir zaten taa ki istediklerini alana kadar
anne baba ile tanıştırmak artık ciddi bişey değil erkekler için
seni görmesini istemediği birimi var
Diğer sevgilisini götürüyor olabilir, iki eş götürmek tuhaf olurdu.
Ailesiyle tanıştıysan saklayacak veya çekinecek bir şeyinin olmaması gerekli. Bence normal değil.
Dimi ya ne yapmalıyım sizce?
Daha gerçekçi bir açıklama yapmasını işte bence.
Belki de sevgilisi olduğunu bilmemesi bir sevgilisi vardır işini bozmanı istemiyordur
ya seni cagirmak zorunda mi degil niye u kadar umursadin
Senden emin değil ve seninle görülmek istemiyor.
Ciddi olsa herkese götürür ve herkesle tanıştırır. Gururlana gururlana hem de. İnsan birini sevdiğinde ve ciddi düşündüğünde sevdiğini herkes bilsin ister.
Gayet normal bir şey bence.
Yaşlar kaç cinsellik var mı ilişki de
Yaşlar 21 seks yapmıyoruz onun dışında yüzeysel şeyler oluyor
Yüzeysel şeyler yaklaşık kaç ay önce başladı ilkin mi yüzeysel de
Normal değil kardeş.
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?