2 hafta önce nişanlım vefat etti, ne hissettiğimi bilmiyorum?

Burada yakınını kaybedenler var mı diye soruyorum. 3 hafta oldu, mutlu değilim, ama üzgün de değilim. Devamlı ağlamıyorum, fotoğraflarına bakınca veya bazı geceler ağlıyorum sadece. depresif hissetmiyorum ama çok donuğum. Ailemle her zamanki gibi zaman geçiriyorum gülüyorum ama eğlenip eğlenmediğimi anlamıyorum. Tek emin olduğum her uyuyup uyandığım sabah daha çok alıştığım. Onun dışında ne hissettiğimi bir türlü anlamıyorum. Çok büyük bi belirsizlik var. Yaşayan var mı nedir bu böyle, size de olmuş muydu
2 hafta önce nişanlım vefat etti, ne hissettiğimi bilmiyorum?
Cevapla