Kendimi fazlasıyla boşlukta ve değersiz hissediyorum?

Bir buçuk yıllık ilişkim 15 gün evvel bitti.Son aylarda benim her huyumdan şikayet eden adam beni terketti. Ve dün geri döndü. Her yerden şansını denedi aradı içimden gelen tüm lafları söyleyip aradığı her yerden engelledim. Ve acı olan şey beni aradığında beni özlediğini felan değil de terketmekte haklı olduğunu savundu bana instagramdan bunu eklemişsin diye hesap sordu. Ben hayatımda bu kadar yüzsüz birini görmedim. Bir insan hem karşıdaki insandan memnun olmayıp terkedip neden tekrar geri dönüp böyle şeyler yapar ki aklım almıyor. Ve aklıma geldikçe üzülüyorum sorunlarımız olsa da güzel giden bi ilişkimiz vardı defalarca bitmesin dediğim halde terkedildim. Bu yüzden kendimi değersiz hissediyorum ve büyük bi boşluk içerisindeyim. Çevremdeki tüm insanlar sakın ona geri dönme diyorlar onun yaptığı hareketleri bildikleri için. Bende eğer dönersem tekrar mutsuz olacağımı biliyorum. Ama Yinede hayatıma böyle birisi girdiği için bir sürü anı biriktirdiğimiz için herşeyden önce onun için gururumu ayaklar altına almama üzülüyorum. Sizcede en doğrusu böyle bi insanı unutmak değil mi ve bunu nasıl yaparım bilmiyorum?
Kendimi fazlasıyla boşlukta ve değersiz hissediyorum?
Cevapla