Adil Yıldırım “Düzgün adamlar tercih edilmiyor” siz ne düşünüyorsunuz?

Bir söz ile son noktayı koymak istiyorum. “İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor, iyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken”
Adil Yıldırım “Düzgün adamlar tercih edilmiyor” siz ne düşünüyorsunuz?
Adil Yıldırım “Düzgün adamlar tercih edilmiyor” siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla