seneler önce babama olan sevgimi kıskanan birisi olmuştu 😂😂😂 neymiş efendim ilk aşkım kahramanım demişim o derece seviyorummuş tabii ki babamı sevicem kimi sevicem en çok sen yok olduğunda yanımda kim var diyesim vardı da demedim kafayı mı üşüttün sen demiştim 😂😂😂
Ayrıldım çünkü annemle dışarı çıkmama bile izin vermiyordu son zamanlarda annemle benim namusuma kadar laf etmeye başlayınca yolu verdim anneden kıskanmak nedir ya? Böyle hastalıklı insanları almayın hayatınıza
Annesinden kıskanmam ve kıskanılmak da istemem annemden.. :D Yani ikisinin yeri bambaşka çünkü yani.. Bu konuda bana müdahale edecek biri ile zaten olmam, olamam.. Keyifli günler..
e yok 3benin derim. tamam kıskanacaksa cümle alemden kıskansın da annemiz neymiş arkadaş kimse alınmasın da ben annemi seçerim o durumda 3 günlük kız için ömürlük anamızdan vazgeçmeyiz
Yok daha neler mantıksız ve sağlıksız bir ilişkiye hoş geldiniz olurdum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bende gördüm Yeğenimden beni kıskanıyor su Yok yeğenini seviyor sun bana az ilgi gösteriyor sun
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Diye senin ki Gine İyi Misafirlikteyim Ulan ben hastayım Sen gitmişsin nenengule Ben oturup konuşmuyor sun diyen sonra hastaneye git dediğim de iyiyim diyen bir manyak la muhatap oldum