Nasıl duygusuz olabiliyo insanlar? Nasıl hiç sevmek sevilmek umurlarında olmuyo?

Insan hic ihtiyac duymaz mı. Biri var, onu sevmemin hic kıymeti yok gözünde. Sadece ben değil kimseyle yakınlık kuramıyo. Yaklaşan herkesi uzaklaştırıyo. Ben neden öyle umursamaz olamıyorum? Kimsenin sevgisini beklemek, sevilmeye muhtaç olmak istemiyorum artık.
Nasıl duygusuz olabiliyo insanlar? Nasıl hiç sevmek sevilmek umurlarında olmuyo?
Cevapla