İnsanları gerçekten sevememek neyden kaynaklanıyor?

Kendi çekirdek ailem dışında tam anlamıyla kimseyi sevemiyorum. Hep seviyormuş gibi yapıyorum. Mesela bir arkadaşım benden yardım istediğinde bunu tamamen görev olarak görerek yardım ediyorum. İçimden geldiği için ya da yardım etmek için değil. Çünkü olumlu veya olumsuz bir şey beslemiyorum. Aynı şey hayatıma giren erkekler için de geçerli. Bu anormal bir şey mi? Yoksa herkeste var da herkes rol mü yapıyor?

İnsanları gerçekten sevememek neyden kaynaklanıyor?
Cevapla