Hoşlandığım çocuk depresyonda. Toparlamaya çalışıyorum. Boşa mı uğraşıyorum?

Hoşlandığım çocuk depresyonda. Toparlamaya çalışıyorum. Boşa mı uğraşıyorum?
Telefonda konuşmuştuk. Kapattıktan sonra bunu yazdım. Daha cevap vermedi. Sizce boşa mı uğraşıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Kimin gözü kaldıysa çıkabilir mi ortaya lütfen? Başımıza gelmeyen kalmadı 🥲
Hoşlandığım çocuk depresyonda. Toparlamaya çalışıyorum. Boşa mı uğraşıyorum?
Cevapla