Sevgilim sürekli şahsımla ilgili şaka yapıyor bıyıklı gıdıklı gibi. Bu normal mi? Böyle biriyle evlenilir mi?

Arkadaşlar benim bıyıklarım ve kollarım sarı tüy olarak çıktığı için lazer görmüyo ve aldıramıyorum... Ama bugune kadar çoğu insan farketmedi. Farkedenlerse kötü durmuyo bence aldırma dedi konu kapandı. Dün evleneceğim erkek acaba kolunudamı aldırsak dedi. Üstelik ben ona önceden lazerin görmediğini soylemiştim... Hadi bunu iyiliğim için dedi belki. Peki ya bıyıklı gıdıklı tarzında şakalar sizce normal mi?
Sevgilim sürekli şahsımla ilgili şaka yapıyor bıyıklı gıdıklı gibi. Bu normal mi? Böyle biriyle evlenilir mi?
Cevapla