Muhabbetim sarmadığı için sevgilim olmuyor, evde mi kaldım?

Kiminle konuşsam olmuyor bazen sıkılıyorum karşımdaki kişiden konuşasım gelmiyor. Güzel kızım falan ama çoğu mesafeli yaklaştığımı söylüyor burdan kaybediyorum sanırım
Muhabbetim sarmadığı için sevgilim olmuyor, evde mi kaldım?
Cevapla