Arkadaşlar Türkiye ve genel dünya bence çok kötüleşti. ne diyorsunuz?

Bi post gördüm de yıllar önce yapılan yardım ile başlayan dostluğu anlatıyordu. Yok evsizleri evimize aldık sonra onlar da bize koli hediye gönderdi filan. Yani eskiden misafirlik vardı, millet çocuğunu filan bırakırdı birbirine. Şimdi hep ölüm şiddet tecavüz şeyleri. Yani herkesin ilk aklına gelen şey çocuğumu bıraksam ya da tanımadığım birinde kalsam ne başıma gelir oldu. Flört evlilikte de saf güzel kalmadı. Herkes birbirinin parasına statüsüne bakıp ona göre tavlamaya çalışıyor. Niye dünya böyle iğrenç oldu.
Arkadaşlar Türkiye ve genel dünya bence çok kötüleşti. ne diyorsunuz?
Cevapla