Şu sıralar çok hastayım ciddi anlamda ağir ilaclar kullaniyorum onlada bunyeme agir geldi onun disinda yoneticime askimi ilan ettim evli oldugunu ogrendim oda modumu cok etkiledi ve tamamen coktum ofis buyuk en ust kata cikip 1 2 saat uyuyorum elimde degil bedenim cok yorgun dustu yineticimde farkinda goruyor iş zaten yok işim olmadigi zaman uyuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
zor bir durum geçmiş olsun bundan kurtulman lazım
Evet farkindayim bunun icin cok dua ediyorum hastaneye gidiyorum olan durumlarda beni cok etkiledi çok yordu sadece uyuyorum evde uyuyorum iş yerinde uyuyorum 15 saat uyuyorumdur toplam bu cok fazla şu sıralar kendimi sadece uykuya verdim
Tesekkur ederim bu arada
offf çok kötü çook
ama sen bence bi psiokolğa mutlaka görin
rica ederim
Neden
Insanlar yordu beni yoksa ben cok iyiydim emerjiktim guler yuzluydum hayati seviyordum
bence bunun en büyük soruunun psikolojik tarafı bunu kaldıramamış olabilirsin.
bende evden çalışan biriyim ilk başlarda psikolojim çökmüştü sonra göründüm yavaş yavaş kendime geldim
Zaten yedigim herseyi midem disari atmaya basladi aylarca besinde alamiyprum çok bunaldim aşırı yoruldum iyilesmistim yoneticimin bana karsi ilgisi oldugunh dusunuyordum ki yemin ederim vardi sonra evli oldugunu duyunca başa sardim hayal kirikligina ugradim ayni is yerindeyiz yuz yuze bakiyoruz onun vermis oldugu huzirsuzlukta var istifa ettim kabul etmedi
bu durumun altınan kalkman için psikolojik destek alman şart, yoksa hiçbir şekilde geçmeyecek
ikinci önlem ise o iş yerinden ayrılman olabilir. üçüncüsü ise kendine tanışabilecğin başka birilerini bulmak, bence bunlar etkin çözümler olur. kafaya takma meselesi olabilir bu durum. geçmişte bende çok şeyi takardım ama basit şeyler olduğunu şimdi çok net görüyorum, sende öyle göreceksin zamanla
Asiri duygusalim cok dusunurum herkesi herseyi hayal kirikligi beni bitiriyor onu kaldiramiyorum iş bulsam direkt ayrilirim. Yoneticimde beni hasta olarak goruyor megerswm bana karsi ilgisi hasta gordugunden ve acidigindanmiş bunlarla yuzlestim yine bir nebze olsun hoslantisi vardi ondan emindim hala eminjm sadece evli olmasi beni yikti. Yuz yuze bakiyoruz bana karsi her tavri davranisi asiri etkiliyor beni
Cok iyiydim şimdi yine kotulestim yoneticim goruyor kotu oldugumu uyudugumu vs gozune batiyormudur
o zaman acileyen yeni birini bulmalısın çok net söylüyorum
Neden acilen dediniz
Toparlanirim illa hayatimda biri olmasina gerek yok sadece onunla ayni yerde zor oluyor benjm icin
başkasıyla tanışmadan eskiyi unutmak çok zor :)
Ayni is yerindeyiz zaten daha zor ama sizce neden yaklasti bana evliydi madem eşiyle ayri sehirdelermis resmi nikah yokmus dini nikahli evliymis kimse bilmiyormus arafa beni izliyor patronumdan kiskaniyor bazen soguk davraniyor uzak davraniyor niye boyle yapiyor
Tek sebebi yanlızlığını seninle gidermek istemesi olabilir cinsel açıdan.
Peki niye kiskaniyor beni
Cinsel acidan kullanmaz beni asla hemde taniyorum onu 1 bucuk yil oyle biri degil gibi
Çünkü onun olmadın halen
Cinsel duygular bastırılabilir duygulardır. Açığa çıkması bir an sürer dikkat et. Sonra dersin ki bu adam böylemiydi.
O zaman bana karsilik vermezmiysi ya da evliligini saklamazmiydi evli oldugunu soylediginde uzaklasacagimj biliyordu
Nasıl yani
Evliliğini açığa vurduğu halde senin kabul edebileceğini düşündü bu durumu.
Baş başa kaliyoruz arada yanaşmak istese o zaman yanasamazmi
Cesaretli bir arkadaş olmayabilir o konuda. Senden işin devamını bekliyordur.
Ama oda oyle degil gibi ve nasil devamini getiricemki artik evliymis
Ve sadece imam nikahli resmi nikah yok sizce neden benim işten ayrilmamida istemedi patronumdam asiri kiskaniyor cok karisik davraniyor ve benim obur turlu iliskiyi kaldiramayacagimi biliyor beni cok hassa buluyor benimle oyle bisey yapmak icin beni orada tutmaz
Seni ikna etmekte zormuş aptallık var galiba. Günaydın
Ne gibi ikna aptallik derken
Siz diyiyorsunuzki bu kisi sizden son bi adim bekliyor cinsellik icin yaklasacak anladigim kadariyla bunu soyluyorsunuz bende diyiyorum ki, öyle bir sey yapmaz yarı evli oldugunu soyleyip, bana bir yakın bir uzak durmaz. Çunku yakın olma sebebi şu oldugunu dusunuyorum
Bana umit verip uzdugu icin uzuldugunu ve psikolojimi normal gormedigi icin hassas oldugum icin cekingen oldugum icin benim kotu hissetmemi saglamamak icin normal davraniyor ben ondan kactikca gicik oluyor oda anlik uzak duruyor. Onun dişında beni begeniyor ama bana karsilik vermez namaz kiliyor Allah korkusu var obur dunya' yi cok dusunuyor yani akıllı biri yapmaz
Tamam siz onu savunarak kendinizi avutmaya devam edin. 🙂Hayırlı gunler
Gercekten o sekilde yaklasmiyor ama yaklasirmi diyiyorsunuz
Bişey demiyorum ben
Simdi oksuruyordu tarcinli su goturdum gulumsedim bana bakti gozlerimin icine dedi zerdecal felan varsa hepsinden kat oksurugum gecsin ama tavirli soyledi bana karsi tavirli
Elemanlar bile farkinda aramizdaki soguklugu
Ilgimi soyledigimfe bile boule degildi
Kendine gel
Cok morelimi bozuyor
Bende istemezdim boyle olsun dune kadar iyiydi ne olduki bir anda
Artık yazma lütfen
İyileşip kendini toparlamlisin
Oyle yapmaya calisiyorum eski verimliligim zaten kalmadi
Olanlarda beni cok uzdu
her şey insan içindir yaşadıklarına takılıp kalma yaşandı ve bitti
Orasi oyle tabi ama hoslandigim hatta sevdigim kisiyle ayni yerdeyiz oda biliyor bunu yuz yuze bakiyoruz hali tavri istwr istemez etkiliyor beni son olay zaten cok etkiledi evli olmasi cunku ilgiliydi oda beni hasta goruyormus aciyormus o yuzdenmis ilgisi bu aci gerceklede yuzlestim kotu oldum cok uzuldum ama bir nebze olsun ilgisi vardi bana karsi neden evliyken bana oyle davrandi hayal kirikligina ugradim bu cok etkiledi beni yoksa toparlanmistim
Böyle olaylar yaşanabilir yasanani kabullenmeye bak en az hasarı böyle alırsın
Kabullendim baslarda ondan kaciyordum surekli dusunuyodum iş ariyodum vs sonra ondan kacmiyorum bile sadece bedenim ruhum yorgun onun yorgunluguyla ugrasiyorum
İçinde kalan umuttan kaynaklanıyor bu hayallerinden çıkar hikayeni sürekli hatırlayıp onunla hesaplaşma ve hayata karışıp kendin icin çabala sürecin çok daha hızlı gerçekleşip iyilesirsin
Yuz yuze bakiyoruz unutacagim varsada unutamiyorum ama tabiki bir sogukluk girdi araya cok mesefeliyim eskisi gibi degilim ona karsi
Bence senin evlenmen Lazım
Neden oyle dediniz
Cevap versene
Ben gayet iyiydim mutluydum yoneticim tarafindan hayal kirikligina ugradiktan sonra boyle oldum
Peki yoneticin seni sevmiyormu
Senin hic sevgilin oldumu daha önce
Olmadi 25 yasindayim oda 34 yasinda yoneticim beni seviyormu cozemedim istifa etmek istedim hic istemedi cikmami esiyle ayri sehirdelermis imam nikahli evli resmi nikah yokmus ve herkesten sakliyormus kimse bilmiyormus beni patronumdan kiskaniyor bazen izliyor beni sonra soguk oluyor uxak davraniyor kaciyor sonda yakin oluyor guldurmeye calisiyor vs
Cinsel acidan kullanmaz beni asla hemde taniyorum onu 1 bucuk yil oyle biri degil gibi
İsterse napcan
Istemez
Benjm o tarz iliskiyi kaldiramiyacimi bilir
Kapalı mısın sen
Evet
Daha yeni girdim tesetture
Yeni derken 3 ay oluyodur kendi istegimle
Hm peki nerde yaşıyorsun
Neden sordunuz
Merak ettim