İlişkilerimde hayatımdaki kişiyi tam merkeze koyuyorum.. Hayata odaklanamıyorum, öneriniz var mı?

Arkadaşlar neden bilmiyorum ilişkilerimde hep hayatımdaki insanı hayatımın merkezine koyuyorum. Bu insan basitçe bana bi günaydın mesajı atsa göklere uçuyorum benimle ilgilenmese ya da mesaj atmasa depresyona giriyorum. Basitçe örnekler verdiim. Bu insanın beni üzdüğü durumlarda nasıl olabileceğimi düşünün artık. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim? Bu durum beni güçsüz hissettiriyor. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim
İlişkilerimde hayatımdaki kişiyi tam merkeze koyuyorum.. Hayata odaklanamıyorum, öneriniz var mı?
Cevapla