Bence Nafaka Denen Şey Tamamen Kaldırılmalı Diye Düşünüyorum Ne Düşünüyorsunuz?

Öncelikle kadınlar bir dinleyin beni ve sonra yanlışsam ona göre yorum yapın. Öncelikle artık kadın ve erkek toplum olarak iki cinsiyetin de genel itibariyle eşit olduğunu düşünüyoruz herhalde diye düşünüyorum. Yani erkekler de kadınlar gibi çalışıp kazanabilir genel itibariyle çoğu işte ve bence işte sadece nafaka için evlenen kadınlar var be. Ayrıca da erkekler özellikle bundan dolayı evlenmekten soğudu ve evlilik denen şeyin bundan dolayı eskisi kadar anlamlı olmadığını düşünüyorum. Bence 1 yılın altındaki evliliklerde eğer iki taraf da anlaşamamış ise nafaka ya gerek olduğunu düşünmüyorum. 1-5 yıl arası evliliklerde de aynı şekilde 3 ay 5-15 yıl ve daha fazlası olan evliliklerde ise yine aynı şekilde 3 veya 6 ayın yeterli olduğunu düşünüyorum eğer eş aldatmamış ve hiçbir suç yoksa. Benim görüşüm tamamen bu yöndedir.
Bence Nafaka Denen Şey Tamamen Kaldırılmalı Diye Düşünüyorum Ne Düşünüyorsunuz?
Bence Nafaka Denen Şey Tamamen Kaldırılmalı Diye Düşünüyorum Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla