Öncelikle kadınlar bir dinleyin beni ve sonra yanlışsam ona göre yorum yapın. Öncelikle artık kadın ve erkek toplum olarak iki cinsiyetin de genel itibariyle eşit olduğunu düşünüyoruz herhalde diye düşünüyorum. Yani erkekler de kadınlar gibi çalışıp kazanabilir genel itibariyle çoğu işte ve bence işte sadece nafaka için evlenen kadınlar var be. Ayrıca da erkekler özellikle bundan dolayı evlenmekten soğudu ve evlilik denen şeyin bundan dolayı eskisi kadar anlamlı olmadığını düşünüyorum. Bence 1 yılın altındaki evliliklerde eğer iki taraf da anlaşamamış ise nafaka ya gerek olduğunu düşünmüyorum. 1-5 yıl arası evliliklerde de aynı şekilde 3 ay 5-15 yıl ve daha fazlası olan evliliklerde ise yine aynı şekilde 3 veya 6 ayın yeterli olduğunu düşünüyorum eğer eş aldatmamış ve hiçbir suç yoksa. Benim görüşüm tamamen bu yöndedir.
Bence Nafaka Denen Şey Tamamen Kaldırılmalı Diye Düşünüyorum Ne Düşünüyorsunuz?
Nafaka sadece maddi imkanı kısıtlı ve çocuğu olan bireyler için verilmeli Süresiz nafaka uygulamasını saçma buluyorum nafaka uygulaması en az iki yılı dolduran evlilikler için olmalı ve evlilik ne kadar devam ettiyse o süre kadar ödenmeli Görüşündeyim
Ben böyle bir adaletsizlik, böyle bir çelişki görmedim. Hani kadın erkek eşitti? peki ya kadın erkek eşittir naraları atıp da boşandığı kocasından nafaka almak için kıçını yırtan kadınlara ne demeli?
sisteminize de samimiyetinize de yüzsüzlüğünüzü de sokayım!
Kesinlikle kalkmalı çocuklu kişiler hariç ömür boyu yüzünü görmeyeceğin birine para ödemek haksızlık ayrıca ayrıldığın adamın parasını alıp harcamak ayrı bir gurursuzluk
Katılıyorm cocuk varsa baba çocuğun ihtiyaçlarını karşılasin kadına da iş imkanı sağlandı mi nafakaya gerek kalmaz
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen öyle teşekkür ederim kesinlikle. Zaten çocuğunun ihtiyaçlarını karşılasın bir zahmet. En doğrusu bana göre bu çünkü mantıklı gelmiyor. Bak eğer erkek aldatmışsa o zaman alsın hatta tazminat açsın donuna kadar alsın ama diğer türlü cidden yazık bee