Erkek arkadaşım 4 senedir çalışmıyor! Ne yapmalıyım bana lütfen bu konuda yardımcı olur musunuz?

Erkek arkadaşımla 4 yıldır beraberiz. Karakter olarak, kişilik olarak dört dörtlük bir insan. Bana karşı davranışları olsun, çevresine karşı saygısı olsun herşeyiyle çok iyi. Fakat bir yerde işe girip çalışmıyor. Ben 4.250 TL karşılığı günde 10-12 saat köle gibi çalışıp patronları zengin edemem diyor. Kahrolsun emparyalist güçler, kahrolsun faşistler deyip duruyor sürekli. Ben bu adamı nasıl ikna edeceğim ya?
Erkek arkadaşım 4 senedir çalışmıyor! Ne yapmalıyım bana lütfen bu konuda yardımcı olur musunuz?
Cevapla