Başlık bulamadım okuyup görüşünüzü yazarsanız sevinirim?

Bir ilişkiniz var ve deli gibi aşıksınız karşı tarafta size aşık, o çok belli edemiyor bunu ama siz size ne kadar aşık olduğunu biliyorsunuz. Bu kişiyle uzun bir ilişkiniz oldu bu süre boyunca çok güzel şeyler de yaşadınız ama size çok büyük haksızlıklar da yaptı. Sonra ayrıldınız. Ama o kişi hala sizi sevmeye devam ediyor arada konuşuyorsunuz öyle hal hatır sormak için. Sonra bi gece uzun bir mesaj geliyor hiçbir şeyin böyle olmasını istemediğini ve sizi hala sevdiğini ama bunu yapamadığını engeller olduğunu söylüyor. Size haksızlık yaptığını onu affetmenizi ama elinden bir şey gelmediğini söylüyor. Onun hala umudu var ileride kendi hayatında bir şeyler düzelirse sizinle yeniden olabileceğine dair. Ama "sana sitem etmiyorum her şeyin en iyisini hak ediyorsun hayatına başkası da girebilir beni beklemek zorunda değilsin" de diyor. Bu durumda karşınıza birisi çıktığında hayatınıza alır mıydınız yoksa onu mu beklerdiniz?
Bazen siz de onu özlüyorsunuz ama yaptıkları aklınıza gelince üzülüyorsunuz yeniden bunları yaşamak istemiyorsunuz. Ne yapardınız?
Ya da onun hala size aşık olduğunu bildiğiniz halde başkasıyla konuşmanız ona haksızlık olur mu?
Başlık bulamadım okuyup görüşünüzü yazarsanız sevinirim?
Başlık bulamadım okuyup görüşünüzü yazarsanız sevinirim?
Cevapla