Lisede bana zorbalık yapanlar şimdi yaşadığım ülkeye nasıl gittiğimi soruyorlar. Nasıl cevap vereyim onlara?

Lisedeyken çok zorbalığa uğradım hem kızlardan hem de erkeklerden. Son 2 yıl okul değiltirdim sırf ruh sağlığım için ve ortamım düzeldi. İyi üni kazandım şimdide master için yurtdışındayım ama lise de bana zorbalık yapan erkek bana bildiğiniz evlenme teklifi etti. Bazıları nasıl geldiğimi iyice sordu ve flört etmeye çalıştı. Hoşlandığım biri vardı o da zorbalık yapıyodu, taa üniversiteden bu yana ara ara bana yazıyor. Sizce bu kişilere nasıl davranıyım masıl konuşayım? Lisede ya da şimdi tipsiz değildim inektim. Kitap okur ders çalışır kimseyle konuşmazdım. Spor yapan kendine bakan biriydim her zaman.
Lisede bana zorbalık yapanlar şimdi yaşadığım ülkeye nasıl gittiğimi soruyorlar. Nasıl cevap vereyim onlara?
Cevapla