Güzel bir kız olmama rağmen ömür boyu yalnız olacağımı düşünüyorum?

Kimseyi beğenmiyorum beğendiklerimin hep sevgilileri var ama ben aşırı takıntılıyım hani bir erkeği beğenmezsem dokunamam hayatta bu bana tecavüz gibi hissettirir ama bu gidişle yalnız kalacağım arkadaşım diyor sınıfın en güzelisin hani iyi de sayılırım ama takıntılıyım ne yapmalıyım
Güzel bir kız olmama rağmen ömür boyu yalnız olacağımı düşünüyorum?
Cevapla