Acıdığım insanlara karşı hoşlantı oluşuyor neden?

Daha önceden sıkıntılar yaşamış, zorluklar görmüş olan insanlara karşı ilgim var ve bu tarz biriyle birlikte olmak istiyorum bunun nedeni nedir ve beni kötü etkiler mi?
Acıdığım insanlara karşı hoşlantı oluşuyor neden?
Cevapla