Ameliyat oldum ama yine kıymetim bilinmiuor ölümden döndüm ama donmeseydim diyorum bazen. Bana yardım eder misiniz?

Sürekli telefon oynayan ilgisiz bir esim var. 15 gun once dis gebelikden son raddeye gelmis bisekilde ic kanamadan ameliyat oldum o sira cok iyi olan ağlayan esim su siralar cok ilgisiz. En son hastanede kan icin gittigimde kavga ettik ve sirf yanimda olmasni istediğim icin sonra yine hersey başa döndü. İlgisiz isteyken bir kere bile aramiyor agrim var diye ağladıgim anlarda napayim ben sole elimden bisi gelmiyor deyip uyuyor ise gidicem diye bi bahanesi var isi de masa basi dahaonce de prolaktin yüksekliği tümör vs ile uğraştım ve mememe darbe veya bi sey almamam. lazm inadina mememi acitiyor isiriyor gece yataga yatip telefon oynuyor ben bisi deyinxe uyucam deyip telefona ayirdigi vakti bana ayirmiyor. Cok canim yaniyor sinirle salona geldim gelmedi bile uyumus yatakda ağladım ağladım oturdum ne hissediyorum umrundami diyorum degilsin diyor. Neyapayim ben Neolur yol gosterir misiniz?
Ameliyat oldum ama yine kıymetim bilinmiuor ölümden döndüm ama donmeseydim diyorum bazen. Bana yardım eder misiniz?
Cevapla