Geçti borun pazarı ameliyat olmayacaktın o zaman dedi.. böyle teselli mi olur ya böyle birine abla nasıl diyeyim ben..
Ondan sonra Sancılarım daha arttı.
Ve bıraktı gitti beni öylece
Ondan sonra Sancılarım daha arttı.
Ve bıraktı gitti beni öylece
boş ver ablanın dediğini takma kafana belki üzüldüğün için sancıların dahada artmıştır ama kontrole falaj gidince doktora sorarsın yinede geçmiş olsun bu arada
Ben şunu anladım herkes İşi bitene kadar Doktor da ablam da kimse ilgilenmiyor
Beni tersliyor doktor bey ben de Beddua ettim Çıktım Allah dedim o parayı sana yedirmesin dedim
Cevap
0Cevap
Takma kimsenin ne dediğini.. kimse yaşamadan anlamaz ve herkes konuşur.. oyuzden sadece kendine , kendi sagligina bak..
Bazı insanlar çok acımasız kardeş olsa bile
Ne ameliyatı oldun
Mide
Mide küçültme gibi bişeymi
Mide fıtığı ve kapakçığı
Yani sağlığın için gerekli olan bişey. Neden iyileşmeyecegini düşünüyosun ki
Çünkü benim asıl sorunum safraymış Safrayı almadan benim ameliyatımın sonlandırmışlar şu an safra beni zehirliyor
Bunu doktor mu söyledi
Başka doktor söyledi
Tekrar ameliyat olma şansın var mı peki
Onu bilmiyorum ameliyat sonrası yapışıklık var mı yok mu doktor ultrasonda bir şey görmediğini söyledi Her şey normal dedi Ama ben çok sancı çekiyorum mide bulantısı baş ağrısı ateş
Gercekten kötüysen doktora git müdehale ederler. Ama sen kendini kötü hissettiğin için sana acıyomuş gibide gelebilir
Ablacığım Bak sen de öyle düşünüyorsun onunla alakası yok Doktora gidip söylüyorum Bana diyor ki influenza'sın diyor başka bir şey diyor kendi üstünden atmaya çalışıyor gerçekten sancım var üzüntüyle alakası yok bunun
Başka doktora git o zaman
Gercekten o doktorda sorun varsada şikayetçi ol
Daha önce de böyle bir şey oldu şikayetçi oldum hiçbir şey çıkmadı. Başka doktora gittim benim şansıma o da aynı b** Bunların hepsi aynı işlerinde bir tek tük iyileri var sadece o da bize denk gelmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?