Acaba özür dilemem gerekir mi? Hakediyor mu? Bu olay aldatma sayılır mı?

Bu siteden bir bayanla tanıştık. Bir süre konuştuk. Gayette iyiydik o dönem. Konuştuğumuz hayal kurup evlilik planları yaptığımız bugünün akşamı beni arayarak, gün içinde eski sevgilisiyle karşılaştığını, hâlâ gönlünün onda olduğunu anladığını, beni aldatmak istemediğini ve benimle devam edemeyeceğini söyleyip beni terk etti. Bu aldatma sayılır mı? Konuştuğumuz dönemde ona bir sürü yalan söyledim. Mesela; işsiz olduğumu, fakir bir ailenin çocuğu olduğumu, param pulum evim barkım olmadığı vs vs bir sürü yalan söyledim. Halbu ki; durumum iyi, halim vaktim yerinde, hem de bir hayli iyi diyebilirim. Kendi işim var. Çalışmaya da ihtiyacım yok, sistem yürüyor zaten. Yalan söylemekteki amacım kötü değildi ama ayrılırken de ona gerçekleri söyleyemedim. Bu kul hakkı sayılır mı? Bir özür gerektirir mi? Söylememekte haklı mıyım? Siz olsanız bu durumda ne yapardınız?
Acaba özür dilemem gerekir mi? Hakediyor mu? Bu olay aldatma sayılır mı?
Cevapla