Hiç bir zaman evlenmeyeceğim çocuk sahibi olamayacağım üstelik kendi kararım değil ama buna mecburum ne düşünüyorsunuz?

26 Yaşındayım çok gerekli bir sebebim var ilişki yaşamamak için napalım kaderimiz buymuş benim sevgilim olmayacak evlenmeyeceğim sadece sevgilisi olan evlenen insanlara üzüleceğim..
Hiç bir zaman evlenmeyeceğim çocuk sahibi olamayacağım üstelik kendi kararım değil ama buna mecburum ne düşünüyorsunuz?
Cevapla