Nişanlıyım ama ayrılacakmışım gibi hissediyorum, neden korkuyorum?

2.5aylık nişanlıyım ama içimde anlamsız bişey var sanki bu işin sonu evlilige gitmeyecek gibi ayrılacagız hissi var ya da bunu içimde kuruntu yapıyorum anlamadım ve böyle içimde heves yok sanki evlencegim diye ailemden ayrılmakda istemiyorum onun ailesine yakın olmak istemiyorum napıcam ya
Nişanlıyım ama ayrılacakmışım gibi hissediyorum, neden korkuyorum?
Cevapla