Bir iliskide güven ve sadakat çok önemlidir. İlişkinin temel taşlarından biri olan güveni yıkarsanız temel bozulur ve enkaza dönüşür.Diyelim ki eski erkek arkadaşınız , eşiniz veya sevgiliniz ben çok pişmanım nolur beni affet dese kabul eder miydiniz?
Aldatan sevgili geri dönmek istese izin verir miydiniz?
Birini tanıyorum bana bıraktığı sadece ihanet ve ağzımı bozmuycam beni sözlerimi dinlemiycek birine ayıracak bir dakikam bile yok bende böyle gururluyum be yapim söyledim okadar ama anlamadı şimdi umrumda bile değil yam komşumla kahve icicem şimdi kadın çok seksi bir kadın ve kaliteli davet etti gitmesen olmaz bir nedende yok okdar oturmak istiyor e ayıp olmasın gidip kahvesini içeyim kapının onunde qrtik hicbursey umrumda değil sosyalesmenin zamanı geldi ve geçti bile bu yazı guzel yaşamak gerekli güzel onsanlar etrafında varken
Bu yaşıma kadar yaşadığım ilişkilerde bunu çokça tecrübe ettim aslında. Çok sevip ikinci bir şans verdiğinde karşı taraf bunu senin zaafın olarak algılayıp bunu sana karşı kullanma eğilimine giriyor. O yüzden çok sevsem de ikinci şansı verme taraftarı değilim..
Evet haklısın geçmişinizdeki pis insanlarla hayatınıza yeni alacak insanları sakın aynı görmeyin sonra hepnuzulursunz hep bir kuşku olur icinizde sağlıklı iliski olmaz küpe olsun bundannboyle
Ulan canım var yeminle var kendine bir insan eminse çıkar karşısına derki böyle böyle al sana delil diye okadar bozuk plak gibi söylenmez karşı tarafı herzaman göstermen kanitlaman gerek delil gerek oule degilmi @pnrakgl @need4read