Hafta sonu alyansımı takmadım diye eşim "bekar hayatını özledin galiba" dedi. Gereksiz takıntı değil mi?

Normalde alyansımı hiç çıkarmam ama cuma akşamı çok yorgundum ve şiştim evdeyim nasılsa diye çıkardım haftasonu boyunca da takmadım bu sürede sadece pazara ve kayınvalideme gittim kocam ikisinde de yüzüğün yok mu bekar hayatı özledin galiba falan filan laf soktu bu sabah işe giderken yüzüğümü taktım neyse ki evli olduğunu hatırladın diyo bana yine laf sokuyo parfüm sıktım diyo ki hani bu parfümü sadece benim için sıkacaktın ona da sıkıyorum sokağa çıkarken de sıkıyorum ilk defa parfüm sıkıyorum gibi davrandı sizce ne yapmaya çalışıyo bu adam
Hafta sonu alyansımı takmadım diye eşim "bekar hayatını özledin galiba" dedi. Gereksiz takıntı değil mi?
Cevapla