7-8 yıldır babamın kuzeninden aşırı şekilde hoşlanıyorum. Bu histen kurtulmanın bir yolu yok mudur?

Babamın dayısının oğlu var 31 yaşında, ben de 24 yaşındayım. Yıllardır, kendimi bildim bileli ondan çok hoşlanıyorum. Sürekli aklımı meşgul eden birisi değil ama memlekette karşı karşıya geldiğimizde onun etkisine girmiş buluyorum kendimi ve günlerce kendime gelemiyorum. 7-8 yıl içerisinde 4 sevgilim oldu, hala birisiyle birlikteyim ve onu gerçekten seviyorum ama bu adama karşı hissettiklerim çok farklı, çok başka... Onun yanındayken zaman hiç geçmesin istiyorum, konuştukça konuşalım, gözleri gözlerimde olsun hep, yakınımda olsun... Bilemiyorum niye böyle, değişik bir çekim bu. O da aynı mı hissediyor yoksa ben miyim böyle hisseden bilmiyorum ama yoruldum artık. Dün düğüne gittik, takım elbiseyle görünce bir an kalbim duracak sandım, öyle hoşuma gitti ki. akşam da çoğunlukla birlikte vakit geçirdik. Çok kafa dengi olması mı çekiyor beni bilmiyorum, çok da yakışıklı açıkçası. Nasıl kurtulurum bilmiyorum bu histen
7-8 yıldır babamın kuzeninden aşırı şekilde hoşlanıyorum. Bu histen kurtulmanın bir yolu yok mudur?
Cevapla