Ya bunun kadını erkeği olduğunu düşünmüyorum ben. Tamamen insanı kendi iyi niyetiyle alakalı bir durum. Allah bazen bizleri kötü insanlardan koruduğunu düşünüyorum. Böylelikle bir şekilde sınanıyor ve o insanlardan uzak kalıyoruz. Ya da onlara karşı negatif bir şeyler hissedip bir koruma kalkanı altına girebiliyoruz.
Yoo hiç ilgisi yok yaşananlardan durumlardan doğru ipuçlarını yakalayıp taşları yerine oturtan her zeki insan doğru tahminler yapar kadın erkek farketmez. ama soyle bir durum var toplumumuzda kadın daha cok aldatildigi icin, bu yönde suphelere kapılıp sonunda da haklı cikama durumu çok fazla oluyor dolayısıyla durum kadının hisleri kuvvetli gibi algılanıyor ama aslında aldatılma sıklığı vazla olduğundan çoğu zaman haklı ve doğru tahminde bulunuyor kadınlar.
Kendimden de biliyorum. Evet,öyle. Hele ki ilişki konularında ne zaman içime şüphe düşse maalesef ki hep doğru çıkıyor. Ama asla doğru çıkmasını istemediğim halde...