Türk kızlarının, erkekte paraya baktığını düşünüyomusunuz?

Yani bence uzun zamandır ekonomimiz bu durumda olduğuna göre yanlarına aldıkları erkeklerin illa bir şeyi vardır da evleniyorlar ya da sevgili oluyorlardır diye düşünüyorum, misal inşiatta işçileri yani bu erkeklerin sevgilisi oluyormudur 🤔nerde kız görüyorlarda oluyo, bence olmaz yani keza bimdeki çalışan erkekler bana garip geliyo, nasıl iyi giyinecek bunlar misal gezecekler ortam yapacaklar mantıken
Türk kızlarının, erkekte paraya baktığını düşünüyomusunuz?
Cevapla