Sevgilimin Lüks hayat özgentiligi ve ondan sogumam sizce sorun bende mi onda mi?

Evet arkadaslar bir evim var ve evlilik dusundugum birisi var hayatimda kendisi calisiyor ama sürekli çalismaktan sikayetci sürekli arabamiz olmadigindan dolayi yakiniyor ve bende bu devirde araba gereksiz oldugunu dusunuyorum evet ihtiyac ama maglum araba fiyatlari ve yakit fiyatlari ortada sürekli bana o kizin sevgilisinin arabasi var sürekli sevgilisi onu evine birakiyor yok akrabam araba almis helal olsun ona diyor yok araba sart diyor evlenince bana sen bakican ben calismicam diyor insan gibi diyorum bak guzel evimiz var birikmisede evi dizer dugun yapar 2 kişi calisir borcsuz geciniriz diyorum yok bana sen bakacan ben calismicam araba sart olmali diyor gelecegi dusunuyorum para biriktiriyorum sürekli bana masraf cikariyor araba istiyor tatil istiyor yok sunlar hayatini yasiyor diyor yok biz minibuslerde sürünüyormusuz inanin skldim bende mi sorun nerde anlayadim
Sevgilimin Lüks hayat özgentiligi ve ondan sogumam sizce sorun bende mi onda mi?
Cevapla