Tecrübeli biri olarak yazıyorum ki bir erkeği başı boş bırakmamalısın. Özgür alan elbette sağlanılabilir.. Tabi bu özgür alanının ne olduğuna bağlı biraz da diyelim ki özgür alan diyor size ve hemcinslerinizle bir muhabbet hali. Bir övgüler.. Kabul etmeyin kızlar, kimse sizin çıkmaz sokağınız değil. Sokak lambası gibi olmasın sevgili dediğin. Kime yandığı belli olsun.. ilaki biriyle mi konuşacaksınız seviyeli ölçülü ilişkinizi saklamadan dostça konuşabilirsiniz.
Terapi etkisi de olduğunu düşünüyorum bundan sonra birilerine sinirlendiğimde on kez derin nefes alıp on kere yüksek sesle HIH! diyerek fabrika ayarlarıma dönmeyi planlıyorum 👍😃😃👍