Sizinde böyle ısrarla kafaya taktığınızbiri oldumu?

1 yıl önce biriyle tanıştım sosyal medyadan ve hem aklima hemde kalbime çok uydu Ama ben varken bi başka kizlada konuştuğunu benle isler ciddilesince onu kenara attığını öğrendim Bunun üzerine iletişimi kestim 1 yıl geçti ama aklima kazınmış gibi gitmedi Sonra ona tekrar yazdım gururu ayaklar altına aldım anlayacağınız Bu seferde bana o kıza yaptigi gibi berbat hissettirdi Yokmuşum gibi Pek çok konuda çok iyi zaten ona bu yüzden taktım ama aşk güven konusunda berbat biri Bunu bilmeme çok iyi bilmeme rağmen aklimdan atamıyorum onu Halen ezik gibi bekliyorum sanki içten ice onu Ben hayatımda böyle iğrenç bi seviyeye düşmedim Sizede oldumu Berbat oldugunu bilmenize rağmen istedinizmi Ustunden nasıl geldiniz bu berbat duyguların?
Sizinde böyle ısrarla kafaya taktığınızbiri oldumu?
Cevapla