Gelmiş. Kendisi çok iyi bir şirkette manager olarak çalışıyor ve daha 28 yaşında ben de 24. Hindidtan ın en gelişmiş ve zengin bir yerinden geliyor baya araştırdım. Sizce bu ilişki nasıl olur? Kendisi open minded biri
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca hiç hintli gibi davranışları da yok ilginç geldi.
Yurtdışında yaşıyorum ve Hintli biriyle flört ediyoruz. Kendisi Avrupa da okumuş ve sonra master için benim de olduğum ülkeye gel?
Hindistan gibi bir yerden çıkan kişiyle, sevgili olmayı bırak arkadaş olunmaz. Yolda görsem iğrenirim.
0
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
Neden? Üniversiteyi ispanya da okumuş dünyanın ilk en iyi 5 business okulunda. İngilitere da cpi sonra benim bulunduğum ülkede yeniden master ve hep ingiliz okuluna gitmiş çok open minded ve dünyanın çoğu yerini gezmiş
Beni ilk fransız zannetmişti ben de Türküm dedim ve onun nereli olduğunu sordum ikimizde bir ilk şoka uğradık 😂 sabırım önyargılardan ( tipi pek hintli gibi değil, daha beyaz) ama birbirimizn önyargıları var gibi bunu hissediyoruz o yüzden şeffaf olmaya çalışıyorum. Bakalım nereye kadar gidecek
Geliştiren yok desem aşırı aptalca gelebilir ama bazı şeyler varadır, DNA kazınmış gibidir. Örnek veriyorum Pakistanlıların sapık olması gibi ve istisnasız hepsinde var. Türklerin kavgacı olması gibi de düşünebilirsin.
Bir noktada haklısınız hintliler için ne söyleyebilirsiniz? Çok yalaka ve işlerine geldiği gibi davranan bir insan olduklarını söylerler siz ne düşünüyorsunuz?
Bilmiyorum ama benimde sevgilim vardı kendiside aşırı zengindi bu sebepten dolayı hiç mutlu olamadık ayrıldık sonra ben paraya önem veren birisi değilim ama kendisi parayı çok seven birisiydi anlaşamadık eğer gerçekten aşık olup seviyorsan ilişkiniz yürür ama para için mutluluk arıyorsan hiç bulaşma derim senin kararın tabikide😊
Aslında parasında değilim bu kadar zengin olup kendi ayakları üzerinde durması ve bu durumu asla göze sokmaması çünkü hinli tanıdıklarım var ve hep parayı hava atmak için kullanıyorlar
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yurtdışında yaşıyorum ve Hintli biriyle flört ediyoruz. Kendisi Avrupa da okumuş ve sonra master için benim de olduğum ülkeye gel?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hindistan gibi bir yerden çıkan kişiyle, sevgili olmayı bırak arkadaş olunmaz. Yolda görsem iğrenirim.
Neden? Üniversiteyi ispanya da okumuş dünyanın ilk en iyi 5 business okulunda. İngilitere da cpi sonra benim bulunduğum ülkede yeniden master ve hep ingiliz okuluna gitmiş çok open minded ve dünyanın çoğu yerini gezmiş
Hindistan da kast sistemi var, yani aşırı varlıklıdır normal ama gerçekten ciddi bir ilişki yaşayacağını düşünmüyorsun değil mi?
Düşünmüyorum daha bulunduğum ülkede insanlar ilk eğlenir ve eğlenmeye bakar ilişkilerde. Sonrasında eğer yürütebilirlerse ciddiyete doğru yürür
Olması gerekende öyle, kısa süreli ilişki yaşa ve yok ol biraz da parasını ye. Hintli bu dünyada aşağılık ırk olarak görünüyor. Araplar pakiler vb..
Beni ilk fransız zannetmişti ben de Türküm dedim ve onun nereli olduğunu sordum ikimizde bir ilk şoka uğradık 😂 sabırım önyargılardan ( tipi pek hintli gibi değil, daha beyaz) ama birbirimizn önyargıları var gibi bunu hissediyoruz o yüzden şeffaf olmaya çalışıyorum. Bakalım nereye kadar gidecek
Doğal bir ön yargı.. Almanya'da bazı Nazi kardeşleri Hintliler hakkında çok ağır ve doğru şeyler söyler.. ABD ise Aryan kardeşleri Araplar hakkında..
Ne söylerler peki?
Ağır ve hakaret dolu.. Söyleyemem buradan ama, internette belki bulursun. İki tarafı da tanıyan biri olarak bence haklılar.
Bulunduğum ülkede de beyazlar hintlileri sevmiyor aslında ama kendini geliştiren kişilerde var bakıcam dediklerinize
Geliştiren yok desem aşırı aptalca gelebilir ama bazı şeyler varadır, DNA kazınmış gibidir. Örnek veriyorum Pakistanlıların sapık olması gibi ve istisnasız hepsinde var. Türklerin kavgacı olması gibi de düşünebilirsin.
Bir noktada haklısınız hintliler için ne söyleyebilirsiniz? Çok yalaka ve işlerine geldiği gibi davranan bir insan olduklarını söylerler siz ne düşünüyorsunuz?
Yalaka bilinçsiz ve, insanları çıkarlar için kullanan vicdani adalet duygusu olmayan insan tiplemeleri.
Çok zengin olurlar hintler
Evet öyle
Hintli mi çok mutlu olursun ,🤣🤣🤣
Gerçekten efsane biri ama ve aşırı zengin beni şaşırtan şey bunu asla övmemesi çünkü hintliler paralarını göstermeye bayılır
Sen bilirsin
Sence olur mu bizden?
Bilmiyorum ama benimde sevgilim vardı kendiside aşırı zengindi bu sebepten dolayı hiç mutlu olamadık ayrıldık sonra ben paraya önem veren birisi değilim ama kendisi parayı çok seven birisiydi anlaşamadık eğer gerçekten aşık olup seviyorsan ilişkiniz yürür ama para için mutluluk arıyorsan hiç bulaşma derim senin kararın tabikide😊
Aslında parasında değilim bu kadar zengin olup kendi ayakları üzerinde durması ve bu durumu asla göze sokmaması çünkü hinli tanıdıklarım var ve hep parayı hava atmak için kullanıyorlar
Sen bu kişiyi gerçekten seviyor musun ciddi düşüncelerin var mı hava atması önemli değil ki önemli olan senin mutlu olman
Hala tanıma sürecindeyim eğlenceli biri sohbet etmeyi çok seviyorum açıkçası bir çekim de hissettim ne kadar gidecek zaman göstericek artık
Hayırlısı olsun evlilik düşünmüyorum saçma geliyo artık bana bekar olmak bilssa özgürlük oluyo😊
Ahahahah ben de evlenmeyi düşünmüyorum sadece gençliğimi yaşayım ve farklı insanlarda tanıyım diyorum
Bencede düşünme ya peki onunla cinsel ilişkin olur mu
birlikte burç konuşursunuz
Ahahah sanmıyorum hep ingiliz okuluna gitmiş kendisi daha çok avrupalı gibi
o daha iyi
Sen olur mu?
olur tabii avrupalılaşmış çok hint var
Teşekkürler yorum için
rica ederim cnmm