24 yaşındayım yurtdışında yüksek lisans yapıyorum burdaki sevgilimle evlenip kalıcı oturum sonrada vatandaşlık almalimiyim?

Yoksa ileride pişman olur muyum. Kanada'da okuyorum, sizce ne yapmalıyım

24 yaşındayım yurtdışında yüksek lisans yapıyorum burdaki sevgilimle evlenip kalıcı oturum sonrada vatandaşlık almalimiyim?
Cevapla