Siz olsaydınız böyle birinin elinden tutarmiydiniz , evlenmeyi düşünürmuydunuz?

Guler yüzlü bı hemşireyim. birçok anlamda kendimi geliştirdim diksiyon iletisim vs eğitimleri aldım. El becerilerim çok gelişmiş kanaviçe örgü yemek tablolar gibi. lakin 7 ay önce kötü bı olay başıma geldi. istemediğim çirkin şeyler yaşadım. Zorla ilişki yasadim. o anları hatırlamıyorum. baskıya uğradım. dinime bağlı olmaya çalışan biriydim tesetturluyum tum olanlardan sonra namaz kılarken bile utaniyorum. İki ay önce çoklu ilaç alarak intihar etmeye çalıştım ama ölmedim. hocalarım bunu duyar duymaz beni tedaviye zorladılar. ilaçlarımı çöpe attım. psikolojik olarak ilaca değil samimi desteğe ihtiyacım var. psikoz durumum dışardan anlaşılmıyor içimde yasiyorum herşeyi. bugün bana bunları yaşatan kişiden kurtuldum. savunmasız hissediyorum sanki herkes bana istemediğim şeyler yapacak gibi hissediyorum. Bu durumda kimse evlenir mi benimle onuda bilmiyorum. ailem birini bulmadan ben bulmalıyım. ailemin bildiği birine bu durumu anlatamam kabul etmezse ailem öğrenir ve babam beni siler.
Siz olsaydınız böyle birinin elinden tutarmiydiniz , evlenmeyi düşünürmuydunuz?
Cevapla