Hayatında olup biten her şeyi herkese anlatma farkında olmadan bir düşmanı eğitiyor olabilirsin
Arkadaşını çok seversin çok güvenirsin ona özelini anlatmaktan çekinmezsin ama bir bakmışsın ona anlattıklarını gün gelir sana koz olarak kullanır ve çok sevdiğini bildiği halde seni sevdiğinden ayırmak için senden duyduklarını kullanır ne olursa olsun ne kadar güvenirsen güven en yakın gördüğün dostuna bile özelini asla anlatma..
Ya öyle her detayı paylaşmak da bana göre çok çirkin bir durum. Kişiler birbirlerine özel olmalı ve özellerini üçüncü kişilere taşımamaları lazım. Maalesef bunu günümüzde de iki cins de çok fazla yapıyor. Yatakta yaşadıklarını bile gidip arkadaşıyla paylaşabiliyor. Bunu hem kızlar hem de erkekler yapıyor. Tabii herkes yapmıyor ama benim şahit olduklarım var.
Kesinlikle evet evet evet buradan herkese söylüyorum eğer birisini seviyorsanız bir şeyler paylaşıyorsanız hiç kimseye söylemeyin hiç kimse duymasın insanlar bilmesin
Neden paylaşayım kı? Hayatta yapmadığım şey ve sevmem de. Bırak detayı sevgılım olduğunu bile çok yakın arkadaşlarım bilir sadece. Sevgılımle benım aramda kı ilişki sonuçta. 3. kişilerin bilmesıne gerek yok
Bir insanla yaşanılan ilişki özeldir ve özel kalmalıdır. Hiçbir şekilde hiçbir şey ne olursa olsun kimseyle paylaşılmamalıdır. Buna her şey dahildir, konuşulanlar dahi...