Hayatında mutlu olduğunu bir varken neden başka bir kıza yazar?

4 yıl önce konuştuğum bir kişi vardı engel atardım kaldirirdim o istek yollardi kabul ederdim beni arkadaşlık çıkardı ben eklediğm de kabul etti bu sefer o engel attı bu sefer geri geldi isteğii kabul ettim konuştuk hayatım mutlu olduğum biri var dedi.. rezil bir durum değil mi.. bi de ben onunla konuşmak için saçmaladım utanmasam oturup ağlacam yaaa.. sevdiğim var dese zoruma gitmez hemen hemen bir hafta konuşuyoruz diyor ki hayatım mutlu olduğum biri kötü bir durum değil mi
Hayatında mutlu olduğunu bir varken neden başka bir kıza yazar?
Cevapla