Tüm tanıştığım kızların psikolojik olarak hasta olması normal mi?

Ben kiminle tanışmaya başlasam iyi güzel ilerliyor her şey ama kimi daha tanışmanın başlarında, kimi flört zamanında, kimi de sevgililik zamanında psikolojik hasta olduğunu söylüyor. Yok ananısikiyete hastalığı varmış, yok kışın ruhu daralıyormuş, yok biri bi çift göz görüyormuş şaka mı abi bunlar?
Tüm tanıştığım kızların psikolojik olarak hasta olması normal mi?
Cevapla