+1 yılSöz güzel..
Ancak her erkek aynı değil aynı zaman da her kadın da böyle değil
karşı cinsi bu böyledir diyerek bir kategoriye koymak yerine bence. her insanı kendi içerisinde değerlendirmek şart..40 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBence tek sorun kadınları sadakat tutkunu olarak gösterilmesinde. Bundan vazgeçilip kadınında erkeğinde herşeyi yapabileceğini kabullendiğimiz vakit ozaman birşeyler rayına oturabilir.
Bir kız demişki mesela görüşünde: Erkekler sevmek için ayrı, cinsellik için ayrı, gezmek için ayrı kızı tercih ediyor diye.
Bunu birtek erkek yapmıyor ki kadında yapıyor.
Bana sorarsan çok doğru bir yol.
Herşeyi devletten beklersek işimiz çok zor.
Tek bir kadında ya da tek bir erkekte herşeyi tam teşekküllü bulmak biraz şans işi ve neredeyse milyonda bir denebilecek azınlıkta.
Mesela benim bir kızda bulmuş olduğum müthiş bir sevgim var ama bu kız benimle cinsellik yaşamıyor diyelim.
Ama benim cinsel ihtiyaçlarımda var.
Eee ben ne yapayım şimdi bu kız cinsellik istemiyor diye cinsel ihtiyaçlarımı rafamı kaldırayım.
Benim sevmeye ve sevilmeyede ihtiyacım olduğu gibi cinselliğede ihtiyacım var.
Birinden biri eksik olduğu zaman hep yarım kalacak ve hepte huzursuz olunacak bunu tek bir kişiden beklersek.
Birde şöyle bir saçmalıkta var. Neymiş seven insan sevdiğine karşı cinsellik düşünmez ya da olacaksa bile ayda bir gibi az olmalıymış gibi fasa fiso masallar.
Ben çoklu takılmanın keyfini hiçbirşeyde bulamıyorum ve bulamayacağım bu açık ve net hacı katılıp katılmamanda sana kalmış. Ben kendi fikrimi ve hayattan edindiğim tecrübe ve gördüklerimden yola çıkarak seçtiğim yolu paylaştım.21 Yorumla- +1 yıl
Ya sevmek için ayrı cinsellik için ayrı diye bieşy yok eğer aşıksa ondan başka kadınla olmak istemez istiyorsa zaten sevmiyordur. Özgür herkes ama sevgi falan değil bu yani
+1 yılDostoyevskinin bu güzel sözlerinin cinsel yaşam kategorisi etiketi altında görülmesi ne kadar üzücüyse erkeklerin kadınları sadece cinsel obje olarakta görmesi bir o kadar üzücü bir durum kadın kendsini sahiplenen koruyan onun gölgesi altında güvende hiseden erkek ister ama erkeklerde genel olarak bir doyumsuzluk vardır tek bir insana bağlı kalamıyorlar her zaman farkı tadlar ararlar 🤷♂️
25 Yorumla- +1 yıl
Evet movmov ya :( canım sıkıldı bu duruma
- +1 yıl
nildatta at soruyu aşk ilişkilere taşısın
- +1 yıl
Sorun aşk ilişkileri olmuş çok sevindim eig içinde çok teşekkürler soso 🌺✌️
- +1 yıl
Evet nildatt aldı sorumu :D canım ya. Rica ederim movmov ✌️
- +1 yıl
🥳🙂
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılO kadar güzel bir soru olmuş ki o kadar güzel bir soru olmuş ki tek kelimeyle soruya bayıldım ve yani kalbimi bıraktım başka bir açıklaması olamaz kadınlar yani genel olarak biz kadınlar tek bir kişi istiyoruz hem de herşeyiyle birlikte yani belaltı belli üstü aşk cinsellik ihtiyaç şehvet hepsi tamam mı diyoruz ki birinde olsun ama erkeklerde şöyle bir şey var sevmek için ayrı cinsellik için ayrı konuşmak için ayrı gezmek için ayrı yani böyle çeşitlilik niye yapar bir insan anlamıyorum ilginç ama şu da bir gerçek kadınlar bir çok kez aşık olabiliyor ama erkekler bir kere aşık oluyor😂
43 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim cancağzım.. aynen haklısın çoğu erkek bu, değişmezler değiştiremeyiz
- +1 yıl
Teşkürler kıymelimisssss
- +1 yıl
Ricalar tatlım ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes bir şey istiyor bulan yaşıyor bulamayan istemeye devam ediyor
10 Yorumla
+1 yılDoğru bir söz gerçekten. Kadın herşeyini tamamlasın ister erkek. Erkek bu kadar seçici değil
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılKadınlar para erkekler güzellik ister hayatın unutulan gerçekleri
10 Yorumla
+1 yılFyodor Mihailovic Dostoyevski ne diyorsa doğrudur. Bence, evrimsel sürecin tüm erkeklere kattığı bir şey. Üreme telaşı. Her erkekte ortaya çıkacak değil ama her erkeğin içinde var. Ben de sevdiğim insana sonuna kadar bağlanırım ama başım boş kalırsa ordan oraya sarhoş olurum. Öyle de bi i (b) neyim.
14 Yorumla- +1 yıl
Dişiler de doğada tek eşli değil aslında insanda da değil sadece öyle sanılıyo
- +1 yıl
Hayır, insanda ikisi de görülüyor. Çok eşlilik bence daha fazla gibi ikisi de mümkün
- +1 yıl
İnsanın yapısında ikiside vardır zaten. Bizim atalarımız diğer primatlardan ayrılalı çok oldu. Onlar kadar çok eşli olacak şekilde evrimlwşmedik ne erkek ne kadın ama ilkel doğamızdaki güdüleri de taşıyabiliriz. Ama tek eşlilik en iyisi
- +1 yıl
O zaman her erkekte demiycwksin her erkek yapamaz zateb
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılYok yav her erkek boyle degil. Tek esliligi sonuna kadar savunan ve omrunun sonuna kadar tek bir kadini seven onun her yonune hayran olan erkekler var. ( ruyamizda 😂)
31 Yorumla- +1 yıl
😅😅
Uff soruya bak🤦 kadınlar; sevgi anlamında bir erkekten o sevginin karşılığını alamayacak olsa bile o erkeğe sadık kalıyor kendi iç dünyasında.. Biz çok ponçik kalpliyiz be🙃
12 Yorumla- +1 yıl
Biz öyleyiz. Erkekler duygusuz 🙄
- +1 yıl
Ne yazık ki 😬
+1 yılBu soruya şimdi itiraz ediyorum ama yani. Kadınların bir kısmıda az değil şimdi hatta geçen arabada radyoda kadınlar daha fazla aldatıyormuş dedi.
23 Yorumla- +1 yıl
Yalan :D
- +1 yıl
Radyodaki kadındı hatta 😃
- +1 yıl
Her şey maaş için :D çalışıyor kadın napsın
Dostoyevski gerçekten böyle bir şey demiş mi? Bunun yerine Karacaoğlan, Don Corleone, Mr. Mu Richie yazsan da inanırdık hani.
16 Yorumla- +1 yıl
Senin inanıp inanmaman o kadar umrumda değil ki :D anlatamam
- +1 yıl
😒 uyuyacağım zaten. -Sosyetic- 😃
- +1 yıl
🙄🙄 uyumicam
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Ooo çok kritik bir söz :D
https://www.youtube.com/embed/nVOzXYS92qQ17 Yorumla- +1 yıl
Hahah neresi kritik ya 😅
- +1 yıl
Doğru dimi 😃
- +1 yıl
Ya itiraf et muhalefet olma :D
- +1 yıl
Öyle hemcinslerim öyle de :D
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl ki bir erkek bir kadının her ihtiyacını karşılayamazsa, bir kadın da bir erkeğin her ihtiyacını karşılayamıyor. Seks ihtiyacımızı karşılayacak her kadını istediğimiz doğru değil, o sizin yanılgınız. Bi öğrenemedik yetinmeyi...
20 Yorumla Emin olun erkekler de tek ihtiyacını karşılayacak bir çok kimseyi istemiyor (şahsen).
Belki de bu durum genelleniyor olabilir.
Arada duygusal bağ olmadan kurulan tek seferlik ilişkiler bir çok erkek tarafından da kabul edilmiyordur bence🙂20 YorumlaToplumun erkeğe verdiği tepki ve ona biçtiği rolde erkek bir kadınla değil çok kadınla yapabilir, kadına verdiği rol ise, o yasak bu yasak tek erkekle idare et rolü verir
41 Yorumla- +1 yıl
Ama aslında pekte doğru roller değil
- Aşk İlişkileri konusunda 308 cevap paylaştı.
+1 yılbunu bu şekilde genelleştirmek yanlış olur. her kadın ve her erkek kendine has bir bireydir ve istekler beklentiler bu şekilde cinsiyet ile ayrıştırılamaz
20 Yorumla
+1 yılOnlar sadece istemede kaliyor simdi herkes tum ihtiyacini karsilayacak herkesi ariyor oldu sorudaki soylemler tamamen yanlis yani hahaha
20 Yorumla
+1 yılBen ihtiyaçlarımi değil varlığıyla hayatımın her alanını dolduracak bir kadın isterim
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyy her kadını da istemez be ya. Bir erkekte her ihtiyacı karşılayamaz tek erkek yetmez yani herkes bir değil ayrıca. Bazı sözleri saçma bu adamın bu sözlü seven kadınlar da aldatılmayı kabul ediyor herhalde mallık yani
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılZaten böyle yapan bir erkek her ihtiyacımı karşılayamaz. Mesela sadakat ve ilgi ihtiyacımı...
- Aşk İlişkileri konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılAdam doğru söylemiş, kadınlara sevgi verdiğiniz zaman kendilerini erkeğine adarlar... erkek bu kez kadını cepte görüyor sonra😏
11 Yorumla- +1 yıl
Aşık olup intihar edenler de hep erkek ama
Ben ne kadınlar gördüm tek bi erkekle yetinmeyen. Hatta bundan para bile kazanıyorlar
41 Yorumla- +1 yıl
Keşke sadece hayat kadını yapsa maalesef çoğu kadın aldatıyor
+1 yılDostoyevski'yi kınadım.
Erkeklerinde ihtiyaçları çok çeşitli.30 YorumlaDüşüncem ,
Spor araba
Sedan araç
Makam aracı
Karavan
Bunlar tek araçta olamaz. Farklı işlevler için.
Üzgünüm genlerim bunu söylüyor. Yanlış olsa da.11 Yorumla- +1 yıl
Aynı şekilde bir erkek bir kadının her ihtiyacını karşılayamaz. Belki tek ihtiyacını bile... Ki genlerle olmuyor insanda irade var hayvan mısınız siz tutmalı insan kendini içgüdülerim böyle diyip haklı olmazsınız
Gizli Üye(25-29)+1 yılO tek dediğin şey yüzünden ne savaşlar çıkıyor haberin var mı senin 😂
10 Yorumla
+1 yılNerde çokluk orada bolluk 🤣
12 Yorumla- +1 yıl
Hahah 😅😅
- +1 yıl
Nerde çokluk orada bo*luk
Ben öyle şeyler düşünemem çok ayıp 🙄
11 Yorumla- +1 yıl
Pinokyo 😃
Genelleme sorularını boş birakmak en mantıklısı
15 Yorumla- +1 yıl
Ben demedim Dostoyevski demiş :D
- +1 yıl
Buram buram cehalet koktu buralar. Bak görüşüne yorum yaptım, o sözden yola çıkarak bu soruyu sordum. Kafan mı güzel?
+1 yılErkek hütmekme üçgüdüsüyle yaşar her zaman dişileri etkilemeye odaklanır burdan dolayı bence
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBizimki hertürlü daha masraflı o zaman :D
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHertürlü giren bize giriyo aga :D
- +1 yıl
Yapcak bir şey yok 😀
Cevap sahibi+1 yılEvlenmiyom o zaman baane :D
Cevap sahibi+1 yılYapay pusi alırım devamke :D Bi ara silikondan kadın yapıyorlardı bundan 10 sene kadar önce internette görmüştüm o zamanki fiyatı 2800 tl cıvarıydı enflasyona yenik düşmezsem ondan alırım, Ağzı var dili yok ne güzel :D
Cevap sahibi+1 yılKonuşanları da var da onlar pahalı, Aşkım maşkım diyodu, Konuşmaması daha iyi yav, Silikon da olsa hiç çekemem karı dırdırı :D
Cevap sahibi+1 yıl27.200 olmuş, İyi yine, Daha ucuzları da var da patlar matlar sakat oluruz mazallah :D www.google.com/.../1
- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılnapsın garipler her gunde kurufasulye yenmez kı gaz yapar.
:)01 Yorumla- +1 yıl
Aynı şekilde niye sadece senle yetinsin kadında değil mi
- Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılBenim için geçerli değil bu söz
20 Yorumla
+1 yılTek ihtiyacini karsilayan kadin bulunur mu?
10 YorumlaEskiden öyleydi şimdi tam tersi
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 885 cevap paylaştı. Erkekler ac gozlu de ondan
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKısaca kadınlar zengin playboy erkekler ise bakire ev kızı istiyor. Bu devirde ikisi de kalmadı gibi bir şey...
01 Yorumla- +1 yıl
Iyy zengin playboy istemem o herkesle olacak ama ben kendimi ona mı saklıcam benim emeklerime yazık değil mi sadık en iyiysi
Gizli Üye(25-29)+1 yılDosto abi doğru demiş
10 Yorumla
+1 yılsdopssdf
14 Yorumla- +1 yıl
Alakasız görüş 🚫
- +1 yıl
randomluk soru olmuş reiso
- +1 yıl
No no ne alaka :D
- +1 yıl
virgülden sonrası giydirmeli olmuş sdopssdf
+1 yılbence o devir bitti. Artık herkes erkek gibi oldu
11 Yorumla- +1 yıl
Dişilerin çoğu doğada çok eşlidir sadece erkeğe özgü bişey değil
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler arı gibi her çiçekten bal almayı sever
140 Yorumla- +1 yıl
Bir çiçeğe de sadece bir arı konmaz
- +1 yıl
Orası öyle ama ama bu mecazi anlamda gerçekte maalesef bunu kadın erkek ilişkisine indirgersek kadının adı başka oluyor
- +1 yıl
Öyle ama benim için erkek te farklı değil Ben kadınına orspu erkeğine pez*venk derim. Ya iki tarafta sadık olsun ya da ikisinin de hakkı olsın. Bir erkek kadının her ihtiyacını karşılayamaz kusursuz kul yok
- +1 yıl
maalesef güzel kardeşim anlamını yanlış biliyorsun kadının bacım. pu kaşarla aynı değil erkeğinki çapkınlık kaçamak diye adlandırılıyor
- +1 yıl
Sanane herkes öyle adlandırmıyor zampara diyorlar herkes tebrik etmiyor veya erkeğin aldatmasına da olumsuz tepki veriliyor. Ki bazı kadınlaea çapkın diyenleri gördüm toplumda erkeğin her şeyi yapmasına izin veriyorlar. Ama sadık olmayan erkek sadakati hakemez hadi git artık
- +1 yıl
Sen kendini avut dur kadınınki affedilmiyor etiketi yiyor
- +1 yıl
Kadınlar da affetmiyor artık ikiside kötü amcacım hadi sen bırak bu işleri ahiret için uğraş
- +1 yıl
Amcamı ha ha ha 45 yaşındayım ve çıtır kadın arkadaşlarım var ayrıca
- +1 yıl
Banane ben çok çıtırım senle konuşamam amca git hadi
- +1 yıl
Konuş demiyorum kendini kandırma adın kaşara çıkarsa dönüşü olmaz motor yollu yaftası yemede
- +1 yıl
Ben öyle şeyler yapmam iğrenç zaten. Ama karşımdaki erkeğin yapmasını istemem bunu diyom amca anla lütfen gözlerin bozulmuş yaşlılıktan
- +1 yıl
Sen kandırma kendini amcacık bak kadınlar mecburen eskiden mecburen evli kalıyordu ama artık boşanma çok arttı kadınlar kendini aldatanla bir dk durmaz artık geçti onlar senin devir geçti amcammm
- +1 yıl
Erkeklerde çekmiyor trip, kapris, türk kadınları rakı gibi her şey ister rusların gözünü seveyim kuru bir sevgi göster yetiyor
- +1 yıl
Dkskdmdmdmdme para amcam paran olmasa nerde baksın sana Türk kadınları gibi cefanı mı çekçek herkesle olıyo işte o kızlar
- +1 yıl
Evli arkadaşlarım var rus kadınlarla hem sadık hemde erkeğinin ağzına bakıyor geyşavari
- +1 yıl
Bilemem orada işte pek sadıklık yok orada para
- +1 yıl
Asla öyle değil yataktada mükemmeller 3 farklı rusla yattım yasak yok sınır yok cinsellik için dünyaya gelmişler
- +1 yıl
E bak sen daha demin Ne dedin bu ülkede cinselliğ* seven kadınlara kaşar deniyor sevmesi yetrr. Onlar özgür kendiniz kadınları baskılayoğ ka*şae cart curt diyip sonra kadınlar yapamayınca suçlamycaksınız Hafi amca yazma bida
- +1 yıl
Hoşçakal
- +1 yıl
Seninki boş muhabbet
- +1 yıl
Seninki boş 3 kadınla yatmışmış burada kadınlara baskı yapıyonuz cinsellik isteyene pat damgayı vuruyorlar sonra rus övüyorlar kaç tane erkekle tecrübe kazanıyor onlar neuse hadi git
- +1 yıl
😡😡😡😡😡😡😡😡
- +1 yıl
:) :) :) :)
- +1 yıl
🥺😣🥺😣🥺😣🥺😣?
- +1 yıl
Amcaa
- +1 yıl
Efendimm
- +1 yıl
Fenerbahçeli misin
- +1 yıl
Evet bu sene üzüldük baya
- +1 yıl
İyi olmuş amcaaa hiç fenerli olunur mu
- +1 yıl
Doğulur ve öyle ölünür fenerbahçe tutkudur hiç bir şeye benzemez
- +1 yıl
Vay vay amcam be
- +1 yıl
Tüm fenerliler aynıdır tutku sevgi ve bağlılık açısından
- +1 yıl
Bi sen etmez amca yaa
- +1 yıl
Vallahi ben babam felç geçirdiğinde bile maçı izleyip gittim
- +1 yıl
O kötü ama dengeyi tutturacaksın baba her şeyden önemli bi maç için
- +1 yıl
O zamanlar fanatiklik aşamasındaydım babam beşiktaşlı o takımla maçımız vardı hatta
- +1 yıl
Ben Galatasaray valla amca hep yenilcen sen
- +1 yıl
Fenen galatasarayın hep kocası olmuştur en kötü zamanımızda ama bu sezon çok boktan geçti
- +1 yıl
Amca berdan değil de mesajdan yazsana
- +1 yıl
Takip etmelisin
Ikisi de bencilce
30 Yorumla
+1 yılben boyle seylerle iliski kurmam
10 Yorumla
+1 yılDüşünce tarzı değişikliğimden olabilir
10 YorumlaÖyle değilim
10 YorumlaÇünkü çok zayıflar iradelerini kullanamıyorlar
11 Yorumla- +1 yıl
Kullanmalar lazım hayvan değiller
+1 yılÖyle bi kadın tanımadım hep yolluları denk geldi
00 Yorumla
+1 yılBilmem
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılAdam doğru söylemiş
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
