"İnsanların kalpleri cennet değildir, içinde kalmak için kendini yorma." 💔❤️🩹


Selamlar,
Böyle bir vakit kaybına bana göre gerek yok. İnsan, sevmek ister ve sevilmek ister. Olmayacak duaya amin demenin bir anlamı yok. Bu evrende her şeyimi karşılığı vardır. Özellikle aşk konusuna gelince iki kişiden birisi beklenen değeri göstermezse hiçbir önemi olmaz.
İnan kimse için değmiyor yormak birisini kalbinde taşımak zahmetli iş seni isteyen birisi için fedakar olursun ama istemeyen için taşımanın bir anlamı yok kimse kimseye muhtaç değil isteyen istediğini buluyor.
Kimse kimseye ait değildir. Bildiğim birtek şey paylaşmak sevgi beslemek kutsaldır.
Aşk bir hece gibi gözükebilir ama içine birçok şey barındırır..
Hayır, ait olmadığım kalp için yormam ama ben seviyorsam, kendi sevgim için yorarım..
Teşekkür ederim ☺️
Cevap
17Cevap
Belki olur umudu var biliyor musun insanı mahveden bir şey
Hayır değmez ancak yandigin ile kalirsin
Ait olduğum kalbi sonsuza kadar severim
Bana yer olmayan bir kalp için zamanımı kaybetmem
Hayır, ait olduğumuzu sandıklarımız için zaten yoruyoruz. Bir de baştan ait olmadığımı fark ettiğim biri için yoramam kalbimi falan.🤷♀️
Kalbine al beni. Duydum ki bir kalbe giremeyen cennete de giremezmis
Yalan yok, ait olmak için çalışırım da yorarım da. Birini sevmem çünkü çok zor. Sevmisken de sonuna kadar giderim.
ait oldugum için de yoramam
genel olarak yoramam üşenirim
Yorulmadan kalbe girmek olur mu en azından bir süre uğraşırım
Yaşamayana kadar beni sevmeyeni hiç hiç sevmem kafasındaydım. Çok güzel de yuttum onu. Seviyorsan yaparsın, haberi olmadan da seversin.
Kendini kullandırmış olur insan başka bişey değil. O kapı içerden açılıyor bir tek zorlayarak girilmez.
Biraz daha çabalayıp yere çakılışını seyretmek keyif verici olur.
Evet yorulan kalp paslanır yeni şeyleri evrenden alamaz hep aynı yerde takılı kalır
Bana ait olmayan hiç bir şey için zihnimi meşgul etmem
Hiç yormam ve üzüluceğimi bile bile bir adim geri dururum...
Ait hissetmiyorsam nasibim değildir yüreğimi yanlış bir yürekte kalarak yormam da kendime zarardır.
Yormammm benim kalbim çok değerli ve insanlar da bulunmaz Hint kumaşı kadar değerli değil ya sonuçta
Hayır yoramam kendimi.
Yoracak yerlerim üşenir 😃
gerçekten gerekli olduğunu düşünmüyorum. senin için ağlamayacak bir şey için gözyaşı dökmemelisin diyor ünlü bir sanatçı. gerekli olan şey sana kıymet veren kişilere kalbini açman onlar da zaten bu kıymeti mutlaka anlayacaklardır
Yormuşum maalesefki bana ait olmayan bi kalbi sahiplenmişim tm 1 yıl
Yorduk be onu yaptık.. Değmeyecek kişiler için çok Yorduk yüreğimizi... 🤦🏻♀️
Fazlasıyla yordum.. bunu kendinize anlatmak zaman alıyor ama mutlak gerçek ait olmadığın hiç bir yerde durma.
Ona kalbin sahibi karar verir. Eğer o kalbe ait değilsem veya olmadığımı hissedersem zorlamanın da bir manası yok. Değmez.
Hiç yoramam bebek yüreğimi
Çok yorduk zamanında. Artık bişey hissetmiyorum
Yormam
evet yorarım belki bir ihtimal diye
Yok ya yormam , bana göre değil öyle şeyler.
Beni istemeyen kimse için çabam yok
Cıks hiç yoramam kendimi
Çok yoruldum ama ben onu seviyorum
Kişiden kişiye değişir ama yormam
Yordüm çok ama yormak istemiyorum
Ister istemez oluyor maalesef
Artık hayır
Gerek yok ömür kısa
Artık yormam
Yorarım ben.
Gerek yok
Hayır tabi ki.
Yoruyorum çok aptal hissettiriyor
Gereksiz boş kızlar için kalbimi yormam
Ne kalbi ya. Sekse gecelim
yorulmak istemem
Yormuştum
Denerim ama olmuyorsa zorlamanın manası yok
Hayır yormam
Hayır yormam
Hayır asla
Hayır neden yorayim
İşim olmaz
Boşa kürek sallamam
yoruyoruz
Hayır. Kimse için uğraşamam.
Hayır
ben yani şey coni sen bilirsin
Yormam.
Hayır tabiki de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?