Kalpsiz yasanirmi, kalpsiz olmak istiyen varmi?

Selam KSlilerim,

Kalpsiz yasamak istermisiniz? Bir insanin kalpi olmasi cok guzel bisey onu insan yapandir. Ama bazen o kalbimiz bize oyle aci yasatiyorki onu sokesimiz gelir. Kalpsizler daha mi mutlu yasar bu dunyada. Insanlardan bazen oyle bir darbe yersin keske kalbim olmasaydi diyebiliyorsun. Kalbin seni bazi seyleri yapmani engelliyor. Ama ben bazen o kalbimi sokesim parcalayasim geliyor. Oyle aci veriyor bana onsuz yasamak daha iyi diye dusunuyorum. Kalpsiz gamsiz olmak daha ise yariyor bu yalan dunyada. Boyle olmayi sizde isterdinizmi? Ah kalbim...
Kalpsiz yasanirmi, kalpsiz olmak istiyen varmi?
Cevapla