Bu sitede yorum yazdıktan sonra erkeklerin yorum tacizine uğramayan kadın var mı acaba?

neredeyse her yorumumun altına boş ve kötü niyetli şeyler yazıyorlar üstelik bazen 2 3 erkek alt alta yazıyor biraz konuşsam özele gel deyip konuyu bel altına vuracaklar biliyorum çok kez yaşadım bu olayı bir şey söyleyince de konuşmak istemek suç mu vs diyorlar 1 kişi yazsa bir şey demeyeceğim zaten ama çok kişi yazınca sapık imajı oluşturuyorsunuz sonra da merhaba yazan erkeğe adliyede görüşürüz yazarlar işte
Bu sitede yorum yazdıktan sonra erkeklerin yorum tacizine uğramayan kadın var mı acaba?
Cevapla