Erkekler? Sadece çok güzel bir kız olunca mı bakarsınız yoksa öylesine mi bakıyosunuz?

Yoksa sadece bakmak için mi bakarsınız yani yanına gitmeniz için çok mu güzel olması gerek neden sadece bakıyorsunuz da gitmiyorsunuz öyleyse? Kadınlar mı teklif etsin yani ben asla teklif edemem utangacım yani nasıl olcak bu iş dostlar😂😂
Erkekler? Sadece çok güzel bir kız olunca mı bakarsınız yoksa öylesine mi bakıyosunuz?
Cevapla