Neden erkek bende uzak durmayı tercih ediyor, tipim kötü değil, spor yapıyorum fitim ayrıca bakımlıyım. Şu an 24 yaşındayım?

Ama erkekler hep benden uzak durmaya çalışıyor. Biri ‘sen bana fazlasın’ dedi. Bu ne demek oluyor benden neden uzak duruyorlar. İyi eğitimliyim genel kültürüm de fena değildir. Gezmeyi severim. Açık fikirli biriyim. Neden böyle erkekler neden bana böyle mesafe alıyırlar.
Neden erkek bende uzak durmayı tercih ediyor, tipim kötü değil, spor yapıyorum fitim ayrıca bakımlıyım. Şu an 24 yaşındayım?
Cevapla