İnsanlar Sevgiliyken %100 Bir Şeyler Yaşamak Zorunda Mı?

Ben herkesin görüşüne saygı duyuyorum ama üç görüş var bu konuda benim bildiğim ve sizin görüşünüzü de merak ettiğimi söylemek isterim kardeşlerim. Bir kısım insanlar evlenmeden olmaz diyenler ve bir kısım ise sevgiliysek yaşamalıyız ben ne için yoksa sevgiliyim diyenlerden ve son kısım ise daha çok karşı taraf nasıl isterse ben ona uyarım diyen taraf ki bende sonuncu oluyorum aslında artık. Hatta sevgilime 100 kez dedim bunu ve bir 100 kez daha derim ki tamamen sen nasıl ve ne istersen o ve ne zaman istersen yaşanacaksa yaşanır. Bu ve bu dediğimin hep arkasındayım çünkü onu gerçekten tüm kalbimle seviyorum 😍😊
İnsanlar Sevgiliyken %100 Bir Şeyler Yaşamak Zorunda Mı?
Cevapla