Bu konular insanları baydığı için kimseye anlatmıyorum ama keşke biri bana tavsiye verebilse içtenlikle?

3 yıldır tanıştığım biri var.
Karakteri çok bozuk.
Beni etkileyen birkaç artı yönü var ama eksi yönleri ağır basıyo.
Ama her şeye rağmen yüzüne bakınca içim gidiyo :/
Ona asiri bağlıyım, onsuz kahroluyorum ve bu yüzden kendimi çok apt4l hissediyorum. O ise hem herkesin hem hiç kimsenin 😒

Nasıl kurtulcam bu durumdan?
Bu konular insanları baydığı için kimseye anlatmıyorum ama keşke biri bana tavsiye verebilse içtenlikle?
Cevapla