AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
hayatta herkes evlenecek diye bir şey mi var?
Bende arıyorum bulmak istiyorum güvenmek ve sadık birisi istiyorum bulamadim bir türlü
Bence tam yaşı erken evlenip böyle bir ülkeye çocuk getirmek akılsızlık.
Belki de hayırlısı böyle huzursuz bir evlilik geçirmektense evlenmemek daha iyidir
Benim babam 42 43 yaşında tekrar evlendi. Pişman!
Görüşüne saygı duyuyorum ve ben de görüşümü yazayım senin tipin de de memelet yok, aşırı suratsızsın
Zalak mısın
Kim dedi sana tipin olduğunu? Karşı taraf senden de tipsizmiş herhalde
@ceren0607 uğraşma bunla ya
Güzel güzel diye hayatı boyunca beyhude yaşar, gördugu baska güzelde gider yazik bunla evlenebe
Gerçekten zaman kaybı bir insan
Engelleyin geçin buna laf anlatmaya değmez anlamaz çünkü, daha önce de engelledim ben bunu böyle yorumları gördükçe ama demekki yeni hesap açmış, hatta şikayet edin ama yine kapatılsa da yeni hesapla gelir pislik.
Adam da inat kadar tip olsa bari hahaha
Yok ama işte ağzı var konuşuyor🤣
Ya kardeşim defol git ya hayırdır baban annene spermleri sapanla mı fırlattı sanıyorsun. Sen nasıl dünya ya geldin sanki o bomboş et parçasının için de gelişip hayat buldun
Hiç de bile dünya da ki hiç bir varlık basit ve boş değil hepsinin bir işlevi var. Seni çok kınadım umarım senin gibi bir evladım olmaz!
Herkes aynı değil benim eşim o kadar yakışıklı bir erkek değil ben onun sert mizaçlı otoriter karakterini sevdim. Ama sen tam da anlattığın gibi güzelliğe tipe bakıyorsun belli ki
Ben öyle bir şey demedim konuyu saptırma
Kadınların "tipe verdiği" önemden bahsedip, "Türkiyedeki kızlar çirkin" evlenmeyin diyen sen değil misin dangalak! Birde "Best model" olsa neler olacağını çok iyi bilirmiş ne mi olur? Beğenmediğin kadın huyuna sahip olacaksın. Erkeklerin kalbi gözlerindedir tam tersi tipe önem veren erkeklerdir, yıllardır kozmetik firmaları ne diye milyonlar götürüyor, ne diye reklamlarda güzel kadınlar kullanılıyor?
Beyinsiz olmasan şu sitedeki cinsel yaşama bakarsan" kadın böyle olmalı, gö.. tü şöyle olmalı, memesi şöyle olmalı" erkek gözünün güzelliğe önem verdiğini anlarsın. Türkiyede kadınlar paraya, erkekler tipe önem verir aksini iddia eden senin gibi ap.. tallardıf
Git biraz kitap oku, konudan konuya atlama bana desen kadınlar paraya önem veriyor hak veririm, tipe gelince yok efendim kadınlar önem veriyor.
Ya yürügit kendine bir uğraş edin burada boş boş konuşma canımızı sıkma bizim sanki erkekler cinsellikte çok normal kadınların bana vurması hoşuma gidiyor birşeyler sokması çok güzel bilmem ne bilmem ne siz de erkek bacım en tehlikeli olan sizsiniz be
Bu benim yorumum benim yorumuma yazan sensin canım, tipin de yok beynin de yok karakter desen nerdeeee sen hadi ordan git
Karsilikli dengini bulur evlenir. Olmaz diye bisey yok. Ama bu yasa kadar hormonlarini nasil durdurdu.
Moral vermişlerdir sana burda😂
😒😒😒😒
Noldu 👍vermediler mi
İyi misin dertleşmek ister misin bu arada? Ben de bekarım sevgilim bile yok..
Bu 40 yaşındaki kişi senmisin?
Bende 36 yaşına geldim. Bir sevgilim bile olmadı. Hayat bana çok ağır geliyor
Olur belkide kesme ümidini
36 çok geç değil.
Bu 40 yaşındaki kişi senmisin?
Evet yani ileride
Naaparsan yap olmaz bazen. Ama aç ellerini uzun uzun dua et.. Nasibin önüne kimse geçemez. Ama imtihan dünyası bu. Hiç bir şey için çok fazla üzülme. Herkes bir şeylerle imtihan oluyor
Güvenilir insan bulamamıştır belki 40 yaşına kadar
Hiç insanlar tanışmak istememiş onunla
Hiç insan tanışmak istemez mi ya
İstemediler
İstemeyen kendisi çok mu güzel yakışıklıymış aşalıklar
Kadnın resmi var mı merak ettim
Yok resmi
Insanlar çok şekilci olmuş
İnsanlar kimseyi beğenmiyor seçici oldular
Kadının içi güzel olsun gerisi önemli değil
Çok nadir böyle düşünen insan var. Bak mesela güzel kadınlar hep evli
Nadir mi çok öyle düşünen insan erkek güzel kadınlar evli olsa nolacak kii kocalarını aldatıyorlar
Çirkin kadınla tanışaya bile tenezzül etmezler
Tanışmaya*
Çirkin kadınla tanışmaya tenezzül neden etmezlet
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardıe
Yok çirkin kadın vardır.
Çirkin olunca kadın olmuyomu
😂oluyoda işte
Oluyo işte beğenmeyende oluyo
Yaşın daha genç senin
Yalnızlık güzel değil
Çok seçici olma
Evlen sende
Erkekler daha şansli hem menapoz yok, hemde kendinden kucuklerle evlensen kötu durmuyor
Yaşım daha genç evet yalnız olmam seçmiyorum hayırlısı diyorum evlenilecek kız var ama nasıl var
Erkek şanslı olsa nolur menapozla ne alakası kendimden küçük bulursam bakacaz
İnşallah çıkar karşına biri kardeş
Çıkar nasip bakalım
Bir sürü tanıdığım var bu yaşta evlenen
Gerçekten mi
Evet? Garip mi ki
40 yaşına kadar ne yapmış bu kadın peki
Çalışmış. Ev iş ev iş
Sebep ortada asosyal bir kadın gezmeyi eğlenmeyi bir yer görmeyi ya da biri ile tanışmayı sevmeyen ya da uğraşmayan bir kadın ya da erkek sıkıcı gelir herkese 40 yaşına kadar evlenmemei sorun değil sorun hayattan zevk almayı bilmemesi
Doğru haklısınız
Haklisin? Çözüm yok diyorsun yani
Var mı ki çözümü
Bir ayağım çukurda
Gerçekten haklısın şu cümleyi kurman bile senin ne kadar batık bir halde olduğunu gösteriyor takılman gereken yaş değil bu saçma hayat tarzın
😪😪😪😪😪
Neyse bakalım cokmu bakımsız birisin kimse sana yanaşmadı
Evet hem bakımsız hem çirkin
Neyse sen tssak geçmek için açmışsın konuyu belli
😀yok be sende
Allah yüreğine göre birini nasip etsin
Yanlız olmaz tabi
İnsan bir nefes istiyor
Yaşlı kadınlar bile evleniyor
Ben de oralara doğru ilerliyorum
yoo kapanmaz gideri vardır :D
Kısmeti açıladabilir
bi tık tık evde kalmış diyebilirşz
İkinci bahar var sjsjsjs
Valla hala kizi 40 yasinda evlendi ama. d
Bulabilir , hayırlısı onun için ne ise o olur
Güzel bir yaş aslında
Bulabilir tabiki her yaşta
Kırkında Kadın var , kırkında kadın var
Yok canimmm kim dedi onu
Halo dayı bile bulduysa sende bulursun 😂😂
Toprağa girene kadar o kısmet açıktır
benim teyzem evlenmedi hala isteyenker oluyir
Belkide kısmetini kendisi kapattı
Bulur ama artık tipine bakma
Bulabilir" hem daha güzel hayat bile kurabilir.
Böyle düşünmemek lazım hiç belli olmaz
Öyle düşünme, belki bir mucize olur
Niye bulamasın ya evliligin yasi yok bence
Belkide seçicidir
Bu zamana kadar neden olmadı?
Bulabilir, ama çok seçici olmamak şartıyla :)
Bal gibi olur o kadın
ben evlenırım senle 🤣🔈
😂😂😂😂
34 yasındayım zaten hıç sevgilim olmadı
Partner bulmak için sormadım soruyu. Tesekkurler guzel dusunceniz icin
kalbim pıt🥲
evlenmek mi istiyorsun yani kısaca? :)
Yaşlanacak birini
yani beraber yaşlanmak mı?
Evet
hımm anladım.
son güncellemede ne demek istediniz peki?
güzellik derken, çirkin biri mi olduğunuzu düşünüyorsunuz yani.
Öyleyim, güzellerin kısmeti açık
Dış görünüş 1-0 yenik başlatır hayata hatta 10-
oyok o mantık ters işliyor bana göre ama neyse :)
bu arada sendne farkım yok, kader kısmet dedikleri şey oluyor sanırım bu işlerde.
Alıştım yalnızlığa, arada boğuluyor insan aktarmak istiyor hislerini sadece. Yoksa yalnızlık kötü değil.
aynen benim cümlemi söyledin şu an :) :)
o hisler çıkartıyor zaaflarını zaten açığa :)
Neyse ya soru da tuttu, ilk defa bu kadar yorum aldı 😂
Nedense otuzun üstündeki vatandaşlar daha acımasız yorum yaptılar, kendileride kesin bekar
Asıl erkekler daha seçici
aamcın sorunun tutması mı yani :)
yani yaş aldıkça insan daha seçici oluyor bu doğru; ben de onlardan biriyim sanırım :)
Soru tutsun diye yapmamıştım, kendimin gelecekteki halini paylaştım ne bileyim bu kadar tutacak. Çok seçici olan insan için yalnızlık kaçınılmazdır.
karamsar mısın gerçekten? :)
Evlenip ne yapcam, dün üzgünken sordum😀
Bugünde hiçbir şey umrumda değil
Ne dengesiz insanım
yani şu an ikna oldum buna :)
😂😂😂
Valla millet gerçek yaşımı öğrense beddua edecek. Bozmuyorum ciddiyeti.
ben de merake ttim şu an :)
özelden de söyleyebilirsin bak :D :D
Logaritma on tabanında, on üzeri yirmi
ben sözelciyim ya :)
Yirmi
30 mu yani? :)
Yok yirmi yaş
e kırk yaşına kadar evlenmemiş falan diye kimsen bahsettin ya :)
Evlilik düşünmüyorum çünkü belli yaşa kadar çevremde insan olacak ama yaşlılıkta birisi olsun isterim
Benimki biraz mantık işi.
anladım.
bu duygusal işlere mantık falan bulaştırmayı başaramayan biriyim konu benden uzakta ;)
Erkek beyninde mantık yok, bilinçaltında belli bir güzellik algısı var, buna hitap eden birisi gelirse seçici olmazsın merak etme. Boş yere demiyorlar erkeğin kalbi gözlerindedir.
yok ben de aşırı duygusallık var taktik maktik olayına girecek kadar kurnazlık yapamıyorum :)
Yengeç burcusun kesin
akrep :)
Akrep-yengeç-balık
Düşman başına. Su grubu burçlar sinsisiniz. Hep yengeç kurbanı oldum, kardeşimde yengeç😪😪😪
Bu burçlar gerçekten de düşman başına, geçen hafta bir hafta boyunca balığa laf anlatmak için uğraştım en son engelle bitti konu. Yengeç de öyle sinsi burç, akrep zaten düşman başına aman aman... Söylemeye bile gerek yok kadını erkeği farksız... İnci mercan olsa eksik olsun @soran yerden göğe haklısın 😏
@Hayatgercek ablamın nişanlisi yengeç burcu, bugün ablama ulaşamamis diye beni 4 kere aramış, sabah sabah ablam yatıyordu. Sumuk gibi yapışıyorlar ya. 🤣
Yok o yapışkanlık İkizler o bayrağı taşır, balık da OK derim ama yengeç emin olamadım 😅
Aklınız varsa uzak durun yengeçten, böyle entrika yapan burç görmedim. Akrep ise çok istekli maalesef öyleler, balık ise çok duygusal yani her şeyde salya sümükler
Valla ben Akrep üstüne tanımam kadın erkek her burcu geride bırakır, evlerden ırak. Hepsine razı olunda Akrep kapıdan kovun cinsiyet farksız
Görüş sahibi sen istisnasın üzerine alınma🤣🤣
ya şu insanalrı burç üzerinden aynı sepete koymayın ya :D
@Hayatgercek ablamın nişanlisi yengeç burcu, bugün ablama ulaşamamis diye beni 4 kere aramış, sabah sabah ablam yatıyordu. Sumuk gibi yapışıyorlar ya.
aramadığı zaman da '' aaa hakkı sen çok monotanlaştın ve de ilgisizsin artık senden elektrik voltajı alamıyorum ayrılıyoruz beybisiiii '' diyorsunuz adam ne yapsın :D
Akrep ise çok istekli maalesef öyleler
evet öyleyim :) ama yaşanmışlığım yok onun da etkisi var :D
@Hayatgercek Valla ben Akrep üstüne tanımam kadın erkek her burcu geride bırakır, evlerden ırak. Hepsine razı olunda Akrep kapıdan kovun cinsiyet farksız
valla ha mı :D :D bak senin feci canını yakmış biri buram buram yanık kokuyorsun haberin olsun :D
@dreamliner61 işin şakası tabiki burçlara göre insanları yargılamam ama kaç yengeç gördüysem hepsinden çektim. Su grubu burçların hissiyatları kuvvetlidir
Psişik insanlar hep o gruptan çıkar bu da beraberinde 6. his kuvveti, insan sarraflıği getiriyor. Ben yanımda sürekli hislerimi okuyan, beni açığa çıkaran insan sevmem bende oğlak burcuyum soğuk bir yapım var, kimseye karışmam o yüzden su grubu burçlarından pek haz etmem
valla oğlak ı su grubunu bilmem.
akrep kere akrep burcuyum tüm özelliklerini de taşırım.
kıskanırım sahiplenirim ilgi gösteririm cinsel anlamda aşırı istekliyim vs...
Trabzon lu olduğum için fevri olabilirim sinirlendiğimde o soğukluk hali ben de de olabilir vs...
astrolog sun sanırım :) :) :)
Kimse canımı yakmadi aşk anlamında ama akrep kadın erkek farksız dedim yani konu aşk ya da başka şey değil. İki cinsi de 5 para etmez. Aslında evet yengeç sinsi dedim ama ben detaya girmek istemedim uzatmamak için yoksa ablanın nişanlısı merak etmesi kötü değil aksine ilgi iyidir... 😊
@dreamliner61 astrolog değilim bir ara araştırmalar yapmıştım bu konularda. Zaten girdiğim ortamlarda oğlak burçlarını direk tanırım, su grubu burçların yanında rahat edemem burçlarını sorduğumda bir bakıyorum su grubu çıkıyor. Ben en çok yengeçlerden rahatsız oluyorum
@Hayatgercek ben de öyle düşündüm zaten de kapırdan koymamak lazım falan deyince dedim ulan kiralık katil miyiz sapık mıyız cani miyiz neyiz falan... :)
@Hayatgercek Falanca şehrin insanı 'şöyledir' deyip genelleyip yaftalamak ne kadar gerçekçi ve doğru değilse burçlar üzerinden de genellemenin doğru olmadığı kanaatindeyim , her burçta karşı tarafın düşüncesiyle bağdaşmayan frekans kopukluğu yaşanabilir. sonuçta hiçbirimiz 'mükemmel' insanlar değiliz , iki taraf içinde niyet üzüm yemekse sorun çözme yöntemi değişikliği ile tatlı bir sonuca kavuşur zannımca
@Ne_yapalım tek bir kişi üzerinden konuşmuyorum inanın. Yoksa kimseyi burca göre yaftalamak ya da on yargı hiç bana göre şeyler değil, herkesi ne olursa olsun bireysel değerlendirmek fikrimdende vazgeçmem ama akrep beni hiç yanıltmadı en başta söylediğim gibi kadını erkeği farksız ve tek kişiye göre de konuşmuyorum hepsi aynı çıktı. Akrep adı üstünde akrep işte ne beklenir...
@Hayatgercek Akrep adı üstünde akrep bak ya :)
köpekbalığı diye burç olsa sizi ham yapacağız demek ki :D
İsminin özelliğine sahip bir burç bunu inkar edemeyiz değil mi, çok dert ettiniz ama gerçekler bu😅
@Hayatgercek yok etmedim.
kendimin öyle olmadığını bildiğim için öyle düşündürtüyorum yoksa bana ne senin düşüncen der geçerim.
ama dediklerine öyargı diyoruz :)
@Hayatgercek isminin özelliği derken akrep in bir özelliği vardır: etrafına ateş çemberi yaparsan çıkamayacağını anladığında zehirli iğneyi kendine batırıp kendine zarar verir.
kısaca, her zaman başkasını sokmuyoruz ;)
@Hayatgercek bireysel değerlendirmek en tabi hakkınız lakin aynı burca sahip insanlar bir olaya farklı reaksiyonlar gösterip farklı duygu durumuna girebilir, bu herkesin kişilik yapısıyla alakalı bir durum değilmi? Ayrıca kastım akrep burcu değildi.. bende akrep değilim😊 arz ederim.🤭
Neyse allahtan oğlak burçları varda
Meydan sizlere kalmıyor🤣
Tanrı oğlakları korusun ve yüceltsin
hay oğlak ına yengecine akrep ine balık ına ikizleri ne çor vursun emi :D
oğlak olup üzen kıran döken yok değil mi?
siz ak diğerleri kara :D :D :D
Yok burçlara göre muamele etmem sadece su grubu burçlarına tüm samimiyetimi veremem, kardeşim yengeç ablam balık çocukluktan beri onlarla anlaşamam. Merak etme insanlara burçlarından dolayı tavrım istemli bir şekilde değişmez. Olması gereken de bu zaten.
iyi peki bakalım :)
@Ne_yapalım ben size değil zaten akrep yorumunu @dreamliner61 için cevaplamıştim😅
@Hayatgercek topunuzla tüfeğinizle gelin ulennnnnn :)
😅🤣 gelmiyoruz aksine kaçınnnnn
Bende yoluma giderim, ezdirmem kendimi ama gezdirmem de gönlümü, gider acımı çekerim
@Hayatgercek senden de kaçarlar bak haberin olsun :)
hangi şarkıydı ya bu :)
Ben zaten kaçış istiyorum ama ne mümkün😅
@Hayatgercek kaçamazsın benden seni kıskaçlarımın arasına aldım ben zehirli iğne geliyor :)
🤣😅 yok kimse alamaz ben müsade etmezsem hele akrep mümkün değil, benden uzak Allah'a yakın
Siz yaşlandıkça çeneniz açılmış
Hadi gidin başka yerde sohbet edin.
sen hiç konuşmadın bak gördün mü? :)
tamam hadi by küstüm size :D
Allah bilir onu, biz nerden bilelim
Güzel olması gerekir Çirkinse işi zor
Bulunur hayat ne getirir belli olmaz
Belli yaştan sonra yaşlılıkta beraber olacağı kişiyi arıyor insan 😅
Aynen
Bulursun da boşanmış falan olabilir
Doğri
Güzellik ve yakışıklılık her zman öndedir ama paran varsa bir nevi telafi eder
Kadının parası olsa ne olacak ki
Kadında haklısın da erkekte para olunca çok bulunuyor
Doğru kesinlikle
Hakkında hayırlısı
abla neden evlenmedin o yaşa kadar
Olmadı evladım
hayırlısı abla
40 yaşına kadar hiç mi sevgilisi olmamış
Olmamış
Beklentisi yüksek demek ki
Yok ya ben 30 da evlendim memnunum
Neden
Kesinlikle
Nasip...
Neden bulamasın
Bulursun illaki
Tanışmak isterdim
Anca bana bakar
Kapanmaz
Bulur ama dul felan olur
Bende evlenmedim. Niyetimde yok.
kısmetin yaşı yoktur. olur inşallah
Adam da sorar niye evlenmedin diye
çok guzelim ama bahtsizim
Daha gençsin ümitsiz olma
yok çok sanssizim
Ne açıdan?
ilişki aşk
Tamam da nasıl yani, karşına çıkan nasıl adamlardı
Neden kapansın ve bulamasin ki
Talibin olmadı mı hiç?
kadın bir de bakireyse buyur buradan yak