Biri var evli ne bir araya gelebiliyoruz ne kopabiliyoruz yolum hep ona cikiyor napicam😔😔?

Yanlış anlaşılmasın eski sevgilimdi bu kişi evli değildi yani ama bazı olaylar oldu kötü bir şekilde ayrıldık oda evlendi daha sonra bir ay sonra yazdı öyle böyle derken 3 4 yıl geçti sürekli konuştuk görüşmedik ama hep konuştuk okadar englledik birbirimizi yine olmuyor kızları var bu süreç hep böyle geçti çok yoruldum yıllarca onu seviyorum ilk sevgilimdi hayatima biri girdi ona şans verdim artık yoluma bakayım dedim onu engelledim heryerden sevgilin var artık ben normal insanlar gibi aşk yaşamak istiyorum dedim 4 aydır hiç konuşmadık ben sevgilimden ayrıldım olmadı işte yine bir yara aldım bir şekilde ulaştı yazdı bana tekrardan konuşmaya başladık ve fark ettim ki ben kimseyi onu sevdiğim gibi sevemem sabaha kadar görüntülü konuştuk o uyurken ben onu izledim uymadim kıyamadım kapatmaya ve yani seviyorum oda seviyor bir tek senle böyleyim diyor bebek gibiyim diyor falan ama yemin ederim birbirimizin hayatından çok çıkmak istedik herşeyi yaptık kader mi bende anlamıyorum araya zaman girsede başka insanlar girsede unutamıyoruz birbirimizi😔
Biri var evli ne bir araya gelebiliyoruz ne kopabiliyoruz yolum hep ona cikiyor napicam😔😔?
Cevapla