Nişanlı bir adamla ne olduğumuzu çözemeden takılıyoruz?

Arkadaşlar sayıp sövmeden nefretinizi kusmadan önce söylemek istediğim bir şey var. Bundan 2-3 sene önce çoğu insanı, durumu yargılayan biriydim ancak sonra kınadığım pek çok şeyi kendim yaparken buldum. İlk ve tek ilişkim dediğim ve benim için çok özel olan bir ilişkinin dahi sonu iğrençliklere bağlandı. Diğer ilişkilerimde ya sömürüldüm ya fiziksel, duygusal tacizlere maruz kaldım. Çevreye, güvene, sevgiye zerre inancım kalmadı. Eskiden kimseyi incitmeyeyim, duyarlı olayım diyen içimdeki çocuğu kendi ellerimle boğmuşum gibi hissediyorum. Bunların içimdeki çatışmasıyla da önüme gelen dala asılmaya çalıştım uzun bir süre. Yattım, kalktım, kafamı dağıtmaya düşünmemeye çalıştım. Değersiz şeyler yaparsam gözümde değersizleşirler ve canım artık acımaz diye düşündüm sanırım bilmiyorum.
Soruya gelecek olursak; adamla kafede tanıştım bayağı 2-3 hafta birbirimizle bakışıyorduk, oturduk sohbet ettik gayet güzeldi. Nişanlı olduğunu o akşam sosyal medyasından öğrendim. Sonrasında tekrar buluştuğumuzda bunu yüzüne söyledim, adam zaten yeterince pişkin ne olduğu ortaya çıkınca çok daha rahat davranmaya başladı. Yüzüne de söylüyorum karaktersizsin, düzelmezsin cart curt kısacası tınlayacak biri değil. Ama tuhaf bir şekilde çok iyi anlaşıyoruz. Arkadaş gibi konuşuyoruz, o içini döküyor ben döküyorum ancak bu durum beni bir o kadar da rahatsız ediyor. Her seferinde yeter artık bu şekilde davranma dedikçe kendimle çelişirken buluyorum kendimi. Ne yapacağım, nasıl toparlayacağım bilmiyorum. Geçmişimi kendim kirletiyorum ve nelerle yüzleşmek zorunda kalacağım bilmiyorum. Teşekkürler, kendinize iyi bakın.
Nişanlı bir adamla ne olduğumuzu çözemeden takılıyoruz?
Cevapla