Arkadaşlar sayıp sövmeden nefretinizi kusmadan önce söylemek istediğim bir şey var. Bundan 2-3 sene önce çoğu insanı, durumu yargılayan biriydim ancak sonra kınadığım pek çok şeyi kendim yaparken buldum. İlk ve tek ilişkim dediğim ve benim için çok özel olan bir ilişkinin dahi sonu iğrençliklere bağlandı. Diğer ilişkilerimde ya sömürüldüm ya fiziksel, duygusal tacizlere maruz kaldım. Çevreye, güvene, sevgiye zerre inancım kalmadı. Eskiden kimseyi incitmeyeyim, duyarlı olayım diyen içimdeki çocuğu kendi ellerimle boğmuşum gibi hissediyorum. Bunların içimdeki çatışmasıyla da önüme gelen dala asılmaya çalıştım uzun bir süre. Yattım, kalktım, kafamı dağıtmaya düşünmemeye çalıştım. Değersiz şeyler yaparsam gözümde değersizleşirler ve canım artık acımaz diye düşündüm sanırım bilmiyorum.
Soruya gelecek olursak; adamla kafede tanıştım bayağı 2-3 hafta birbirimizle bakışıyorduk, oturduk sohbet ettik gayet güzeldi. Nişanlı olduğunu o akşam sosyal medyasından öğrendim. Sonrasında tekrar buluştuğumuzda bunu yüzüne söyledim, adam zaten yeterince pişkin ne olduğu ortaya çıkınca çok daha rahat davranmaya başladı. Yüzüne de söylüyorum karaktersizsin, düzelmezsin cart curt kısacası tınlayacak biri değil. Ama tuhaf bir şekilde çok iyi anlaşıyoruz. Arkadaş gibi konuşuyoruz, o içini döküyor ben döküyorum ancak bu durum beni bir o kadar da rahatsız ediyor. Her seferinde yeter artık bu şekilde davranma dedikçe kendimle çelişirken buluyorum kendimi. Ne yapacağım, nasıl toparlayacağım bilmiyorum. Geçmişimi kendim kirletiyorum ve nelerle yüzleşmek zorunda kalacağım bilmiyorum. Teşekkürler, kendinize iyi bakın.
Soruya gelecek olursak; adamla kafede tanıştım bayağı 2-3 hafta birbirimizle bakışıyorduk, oturduk sohbet ettik gayet güzeldi. Nişanlı olduğunu o akşam sosyal medyasından öğrendim. Sonrasında tekrar buluştuğumuzda bunu yüzüne söyledim, adam zaten yeterince pişkin ne olduğu ortaya çıkınca çok daha rahat davranmaya başladı. Yüzüne de söylüyorum karaktersizsin, düzelmezsin cart curt kısacası tınlayacak biri değil. Ama tuhaf bir şekilde çok iyi anlaşıyoruz. Arkadaş gibi konuşuyoruz, o içini döküyor ben döküyorum ancak bu durum beni bir o kadar da rahatsız ediyor. Her seferinde yeter artık bu şekilde davranma dedikçe kendimle çelişirken buluyorum kendimi. Ne yapacağım, nasıl toparlayacağım bilmiyorum. Geçmişimi kendim kirletiyorum ve nelerle yüzleşmek zorunda kalacağım bilmiyorum. Teşekkürler, kendinize iyi bakın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer