10 yıllık bir evlilikte istendiği halde çocuk olmaması adamı çocuk olsun diye aldatmaya itebilir mi?

Eşim çocuğumuz olsun çok istiyor. Bende istedim tedaviler oldum. Olmadı. Şimdi de eşimle karı koca ilişkimiz bitme noktasına geldi. Ben sitemler etmesem, aylarca olmayacak. Sizce çocuk olmadığı için bu bir depresyon mu yoksa başka biri olabilir mi?
10 yıllık bir evlilikte istendiği halde çocuk olmaması adamı çocuk olsun diye aldatmaya itebilir mi?
Cevapla